sfatulmedicului.ro – nu-l.urmati.bitchingthatmovie.com

Cautand protozoare, prioni si una-alta pe site-ul de mare angajament sfatulmedicului.ro, dau peste o stire din 2008.

Virusii sunt din ce in ce mai rezistenti la antibiotice – studiu

Wow! Deci cum? Recitesc. Virusii (wtf??? „-usurile” era prea lung sau cum?) sunt din ce in ce mai rezistenti la antibiotice. Si au facut un studiu ca sa descopere asta. Fenomenal! Remarcabil e ca au facut un studiu ca sa constate ce puteam eu sa le zic gratis si mult mai rapid: ca pe virusii astia (-usurile pentru noi) ii doare la doi metri in spatele cotului de antibiotice. Deci da! Si nu ca-s rezistenti, dar complet paraleli.

Stirea ne anunta:

„Rezistenta virusilor la antibiotice a crescut in ultimii ani, acestea devenind din ce in ce mai nefolositoare, se arata intr-un raport al Parlamentului European, care recomanda campanii de vaccinare si incurajarea unui stil de viata sanatos.”

Am senzatia ca aceasta stire a venit pe surse becaliene via EBA, pentru ca altfel nu-mi pot explica cantitatea de prostie pe fiecare litera din text. Problema mea e alta. Ca din mana-n mana pana-n fund la taxatoare, stirea asta nu a fost corectata nici macar in ziua de azi, desi site-ul se presupune a avea habar de treburile astea doftoricesti. Pacat ca nu au caseta pentru comentarii ca le-as fi explicat eu cum stau lucrurile. Sursa e news in, alte genii concentrate.

Le doresc tuturor antibiotice contra virusilor (-usurilor), antivirus de la Bitdefender contra bacteriilor si urinoterapie pentru prostia in masa. Functioneaza toate in egala masura.

Update: de la Bibilica intelepciune. Exista streptococi in forma de virus, cam ca lupul in blana de oaie. Deci articolul e perfect plauzibil 🙂 . As adauga eu, cam ca ultrasul in forma de cutie de Rudotel.

PS: Nu-mi revin, pe cuvantul meu 🙂

3 gânduri despre „sfatulmedicului.ro – nu-l.urmati.bitchingthatmovie.com

  1. bibilica spune:

    nu stiu de unde sa apuc aceasta postare si pe unde sa o atac pt ca e atat de gogonata treaba ca m-am pierdut pe interval.

    revenind… le doresc tutuor o clisma cu patrunjel, face minuni la virusi (-e/ -ale/ – ari / -i/ -e just pick one, it’s all the same! de aia au fost persecutati multi oameni in perioada medievala pentru ca au luptat pentru o gramatica a limbii romane schimbatoare mai ceva ca un plop in vant, go with your gut!)

    pe sistemul, daca suferi de e-coli, fa-ti un vaccin (da, cineva chiar mi-a recomandat sa imi fac un vaccin pentru o bacterie!!!) avem si virusi (-e/ -ale/ – ari / -bla/) care au devenit ai dreaq de rezistenti la antibiotice… cine s-ar fi gandit?!?!?!?

  2. bibilica spune:

    si pentru ca ai o casuta de comentarii care face discriminare fata de cei ce sufera de logoree internautica, tin sa protestez si cer o trimitere la ftiziologie ca sa ma vindec de logoree (am citit eu pe sfatulmedicului.ro!)

  3. bibilica spune:

    trebuie sa revin ca nu rezisttt!!!

    pana acum am ras cu lacrimi ca altfel as fi scris mai repede

    fenomenal, apoteotic si de-a dreptul peste stangul bunatatea asta de articol este postata sub o categorie cu totul si cu totul adecvata, normala si la care evident ca te-ai fi asteptat vorba fiind despre virusi (-e/ -ale/ – ari / -bla/) rezistenti la antibiotice: infectii cu streptococi, stafilococi si alte bacterii!!!

    e magnific, este cea mai categorisire corecta pentru cel mai articol informativ

    E clar, e inchis la ftiziologie pentru Bibilica si acum e logoreica. Tot pe sfatulmedicului.ro am citit.

Lasă un comentariu