Blogu’ lu’ Ramona

ImaginePe Ramona o cunosc de multa vreme. Am inceput furtunos, lasand un comentariu rautacios unui articol scris de ea pe CinemaRX, dupa care m-am transformat si eu in editor pe-acolo si am devenit, practic, colege. Mi-a cam fost rusine, recunosc, dar na, shit happens, story of my life.  😀

Motivul pentru care n-am ocolit-o este ca scrie extraordinar de frumos. N-o zic „lingusitoriceste”, ea oricum stie asta si nici nu-i prima data cand o aude… de fapt citeste de la mine. Are condei si cu el a umplut cinemarxu’  de recenzii, descrieri de filme, stiri si articole  dintre cele mai frumoase. Fara niciun pic de jena zic ca e cel mai bun si mai talentat editor pe care l-a avut si pe care apoi l-a pierdut site-ul ala de cand s-o fi lansat in www-uri si pana in zilele de apoi, cand cel de sus o sa traga stecherul din priza si internetii o sa se stinga.

Intre timp, si-a facut blog. Nu ca as fi vreun fan Mentalist sau Simon Baker si nu ca ar citi foarte multi pe-aici pe la mine dar na, mi-e draga ea si atunci ii suflu un pic de vant din pupa a noroc si bafta. Plus ca e fan Dosarele X si Pacientul Englez, ceea ce explica multe

Lasă un răspuns

