To Rome with Love

To Rome with Love

To Rome with Love

-Buna ziua.

-Buna ziua.

-Noi suntem niste tari si avem niste orase si am vrea sa le facem reclama, sa vina turistii, dar mai mascata, asa. Adica sa nu puta, doar sa aiba un iz…

-Aha. Bine, eu sunt Woody Allen si, uite, fac eu doua filme, unul pentru Spania, unul pentru Italia. Incepem cu Spania, ca asa vreau eu, si ii zic Vicky Cristina Barcelona. Frumos, idilic, cu amoare, cu Javier Bardem, suspina fumeile, vor si ele in Spania dupa-aia, dar si cu Penelope Cruz nevrotica, spaima barbatilor. Decarteaza banu’.

-Bine, si pentru Italia?

-Pentru Italia facem unu’ si ii zicem To Rome With Love. Tot cu amoare, sa fie si amuzant, putin absurd ca sa para ca-i aproape arta, nici prea dulceag dar cu siguranta Roma-ntic. Tot cu Penelope Cruz, ii copiem rolul din Non ti muovere, ca si acolo vorbea italiana si avea rol de prostituata ciufulita, dar il facem funny, si gata!

-Aha. Bine.

-Dar joc si eu, ca de obicei!

-Sigur, sefu’, pai tocmai dumneavoastra? Sunteti acest maestru!

LE: Da, multumesc, am uitat de Midnight in Paris 🙂

Un gând despre „To Rome with Love

  1. sorinmihai68 spune:

    ai uitat de Midnight in Paris

Lasă un răspuns

