Liza Earlea a ajuns

Cele 7-10 zile lucratoare s-au transformat in 3, astfel ca azi m-am trezit in cutia postala cu avizul (Carturestiu‘ nu mai stiu ce facea in timpul asta… a, ba da. Parca sugea ceva). Produsele comandate de pe site-ul Liz Earle ajunsesera din Englezia!

Am fugit la posta, am luat plicul si l-am desfacut disperata in masina. Fiind prima comanda, dar mai ales pentru ca au un marketing mai mult decat apetisant, mi-au oferit cadou si un tub de ciorba de pastarnac demachiant, pe langa dudele fripte deja comandate.

Am ranjit putin, recunosc. Pentru ca ciorba de pastarnac era cea pe care o tot puneam si o scoteam din cos. Pana la urma, am primit-o fara sa vreau si mai ales gratis. Sau cel putin asa ma fac ei sa cred. Si sa mai comand si alta data.

Una peste alta, produsele sunt absolut sublime. Nu cred ca intereseaza pe cineva chestia asta totusi, ca nu seamana o fata cu alta si, oricum, poate sunt doar o mincinoasa notorie. Cert e ca de la Carturesti tot nu am primit niciun semn de viata, nici macar ceva de genul „bitchingthatmovie, (nu) ne pare rau dar comanda dvs plasata acum doi (!) ani nu va mai veni pentru ca #%#%bla#$&$bla@%#$%#bla si mai ales @$%#bla.”

In timpul asta, niste englezoi anonimi se dadeau de ceasul mortii ca sa-mi livreze mie la romanica trei gladiole-ntr-o glastra. In 3 zile. Tenchiu veri maci si alta data.

4 gânduri despre „Liza Earlea a ajuns

  1. bibilica spune:

    my dear you are mentally disturbed!!!

    daca ma mai spamez sa comand maclavaisuri la oala doar ca sa mai primesti tu mocaciuni pe motiv de reclama s-ar putea sa nu se stie

  2. bitchingthatmovie spune:

    Zgarcito!

  3. bibilica spune:

    indeed my friend! ciorba de maclavais iti doresc

  4. bitchingthatmovie spune:

    Back atcha!

Lasă un răspuns

