Experienta cu Liz Earle website

M-am hotarat sa-mi comand niste dude muieresti de pe site-ul Liz Earle, asta dupa ce am dat tarcoale pe ebay, am pus in cos, le-am dat jos, iar am mai dat doua ture de ebay, iar am pus si scos din cos si tot asa. Pana  la urma, tot pe site-ul duduii asteia am ajuns. Procesul s-a repetat. Tarcoale, pus in cos, scos, iar tarcoale, iar pus, iar scos, iar pus… Pana la urma am pus trei produse adorabile. Dupa care am scos unul, cel mai important, in ideea ca tot de pe ebay il iau, si am ramas la doua. Asadar cinci kile date jos, agitatie maxima si multe clicuri pentru doua fasuri.

Site-ul se cam misca precum dricul mortului, dar m-am gandit ca merita efortul si asteptarea. Setez romanica la tara, imi calculeaza taxe postale de romanica si merg mai departe cu plata. Intre timp am observat eu ca taxele postale au scazut cu o lira, dar m-am gandit ca… pur si simplu asa o fi. Dupa ce am finalizat plata, aaaabsolut intamplator m-am uitat la istoricul comenzilor si am vazut ca de fapt adresa de livrare era strada cutarica din Timisoara, tara United Kingdom!!! Agitatia de dinainte cu dute-vino din cos era mic copil fata de ce simteam eu acum.

Am trimis un mail disperat pe la 11 seara, in speranta ca il vad aia dimineata si nu apuca sa expedieze coletul pe adresa pacii inexistente. Pe de alta parte, eram consternata ca site-ul a putut permite combinatia Timisoara-UK+codul postal aferent si mai ales ca a modificat tara automat.

In sfarsit. Eram hotarata sa fac refuz de plata daca nu imi anulau comanda indivizii. Pe la 3, a doua zi, primesc mail de la ei ca mi-a fost expediat coletul. Faceam apoplexie. Deja ma intrebam unde mama dracu’ au gasit ei Timisoara pe harta lor. Le-am mai dat un mail. La banca evident ca nu am putut face refuz de plata pentru ca plata, din punctul de vedere al bancii, era facuta corect. Verificam mailul din 5 in 5 minute, niciun raspuns de la gusteri. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Pana la urma m-am resemnat. Asta e, coletul face o plimbare si or vedea ei acolo ce si cum. Si m-am facut zen. Ceea ce mi-a priit. Pentru ca am ajuns acasa si am vazut ca mi-au scris. Tara li se setase lor automat corect in sistem si coletul a fost expediat in romanica totusi. Si ca isi cer scuze pentru intarzierea raspunsului.

Asa-mi trebuie cand imi vine a cumpara dude fripte de pus pe fata in loc sa-mi vad de treaba.

Concluzia? Mai luam de la ei, dar cu ochii cat cepele la tara.

3 gânduri despre „Experienta cu Liz Earle website

  1. bibilica spune:

    daca starea in care ai fost 2 zile se numeste ZEN eu sunt Heidi Klum!!! Nu pot intelege situatia creata tot ce pot sa iti zic e ca mi-ai luat ani din viata in starea ta de „ZEN”

  2. bitchingthatmovie spune:

    Am fost zen doar cateva ore, tu. Si anume cat am facut de la banca pana acasa si am citit mailul de la ei.

  3. […] nu mai stiu ce facea in timpul asta… a, ba da. Parca sugea ceva). Produsele comandate de pe site-ul Liz Earle ajunsesera din […]

Lasă un răspuns

