In curand pe ecrane…

In ultima vreme (si anume saptamana) plus un an jumate de acum inainte o sa trec prin si anume o perioada. Perioada in sine e ca oricare alta, atat doar ca o fac eu ca dracu’ . Am talentul asta, nu-mi fac griji. Bibilica stiu sigur ca o sa fie in asentimentul meu, ca si ea a inceput sa o ia serios pe aratura si in curand ne vom prezenta impreuna la cursuri de anger management, insotite de cani cu ceai de tei si valeriana pentru calmare.

In continuare, niste postulate. Nu ma contraziceti. In primul rand pentru ca postulatele, prin definitie, nu pot fi demonstrate si, in al doilea rand, e posibil sa-mi ies din fire si sa nu mai intru la loc.

– cuvantul „prag” s-a inventat special pentru noi. Aveam nevoie sa stam pe ceva atunci cand ne vin dracii, asa ca ni s-a creat pragul unei crize de nervi.

– filmul cu care ne identificam: Mujeres al borde de un ataque de nervios. In engleza, pentru cine nu stie franceza, Women on the Verge of a Nervous Breakdown. Almodovar e prietenul nostru.

– cantecul: evident, Under Pressure.

– am avut o colega in liceu (daca citeste aici, imi pare rau, dar e prea amuzant ca sa nu amintesc si de data asta ) care a zis odata, spre rasetele mele surori cu sufocatul si clabucii: ma doare creierul mic la centrii nervosi. Acum mai-mai ca mi-i simt si eu!

– pe final, dar niciodata pe sfarsite,

5 gânduri despre „In curand pe ecrane…

  1. Vlad spune:

    o sa ma uit si eu cat de curand la el.
    thanks for the headsup 🙂

  2. bibilica spune:

    sa ma cac pe wordpress, am scris ditamai raspunsul frumos si mi-a cerut sa ma loghez deci a disparut tot raspunsul meu

    dupa cum ziceam: asta este cel mai descreierat / dezlanat / iligibil / ilogic / straniu / segmentat (a se observa o usoara ordine alfabetica) pe care l-am citit aici vreodata

    deci cum era aia cu „in ultima vreme o sa trec prin si anume o perioada.”?!?!

    deci my dear friend please kill yourself otherwise I will feel morally obliged to end your sufferance out of curtesy

  3. bibilica spune:

    Despre mici nimicuri

    In timp ce motaiam granny style pe canapea uitandu-ma la ce poate fi categorisit drept cel mai lame program vreodata difuzat la un post TV in lume primesc doua sms-uri in acelasi timp. Va imaginati cum viata mea a luat-o razna si inima a luat-o la galop daca la ora inaintata 21:00 am primit nu unul ci DOUA sms-uri in acelasi timp dupa ce cu cateva zile inainte imi uitasem telefonul acasa si cu infrigurare merg la telefon si descopar ca nu aveam NICI un apel ratat si NICI un sms necitit parca auzeam mesajul „you have no new messages” pe un ton derizoriu… deci clar m-a scos din ritm si citesc „Daca nu comentezi pe blog, nu te mai chem!!!” cu cele 3 semne de exclamare (celalalt era de la cumnata-mea care voia sa o coafez, deci trecem peste)

    Cu adrenalina la cote maxime din cauza turnurii neprevazute pe care a luat-o viata mea … traiesc periculos daca primesc sms-uri la 21:00 m-am bagat la somn incat ma extenuase atata emotie si intru astazi pe blog sa vad de ce sunt amenintata cu ceva similar dezmostenirii, ce anume ar fi atat de important incat sa se recurga la astfel de amenintari si tactici si vad prima fraza „In ultima vreme … o sa trec prin si anume o perioada.” si ma gandesc eu … de asta aproape ca am facut atac de cord?!?

  4. bitchingthatmovie spune:

    asta este cel mai descreierat / dezlanat / iligibil / ilogic / straniu / segmentat (a se observa o usoara ordine alfabetica) pe care l-am citit aici vreodata

    Cine vorbeste 🙂 Cel mai descreierat ce? Lipseste complementul direct :)))))

  5. bitchingthatmovie spune:

    Taci ca si tu treci prin aceeasi perioada…

Lasă un răspuns

