Dosarele X

Mulder kissing Scully

Nu cred ca am vorbit vreodata de serialul care imi luase mintile cand aveam vreo 12 ani si-l difuza protv-ul vineri seara iar eu stateam drepti in fata televizorului si ascundeam telecomanda de tata. Tata avea obsesia de a muta de pe post in timpul reclamelor, ceea ce mi se parea un sacrilegiu. Reclamele din timpul episodului nu erau ca reclamele din restul timpului. Astea erau sacre, la fel ca si serialul in sine si trebuia sa fie privite. Faceau parte din episod. Dar ce sa inteleaga el? Nascut cu degetul infipt in butonul ala cu o sagetica in sus desenata pe el?

In sfarsit. L-am revazut acum pe tot, fericita sa descopera, in naivitatea, ca sa nu zic completa ignoranta a mea, ca serialul nu se termina la seria 6, cand a incetat protv-ul sa-l mai difuzeze, ci mai are inca 3 serii, intre care una buna, una acceptabila si una incredibil de proasta. Prostia din ultima era macar compensata de faptul ca astia doi despre care tot vorbesc eu aici se pupa. Cam la asta se reducea dorinta suprema a mea de la 12 ani: sa se pupe. Noroc ca mi-am indeplinit-o acum, la 27 de ani, retraindu-mi copilaria la varsta aproape-senectutii. Tenchiu veri maci.

Si dupa ce am stat pana la 3 dimineata azi noapte sa vad ultimul episod format din doua episoade de neam prost, ca pentru mine, asa, am reluat episoadele care mi-au placut mie cel mai mult. Spre disperarea Madalinului, se stie ea 🙂

Unul dintre ele e asta, cu o scena absolut mortala. De pus in rama si batut in cuiul din perete. Cat despre jde miile de postere pe care le aveam pe toti peretii si toate usile, despre scrisorica trimisa la fanclubul din Los Angeles (eu imaginandu-mi ca le-am scris lor personal acasa) si poza trimisa de fanclub ca raspuns la admiratia mea eterna (eu imaginandu-mi ca mi-au trimis-o chiar ei doi, asa, impreuna, cu manutele lor), ca sa nu mai zic de reactia mea cand am deschis plicul… in episodul urmator.

Dueci scena, zic:

2 gânduri despre „Dosarele X

  1. madalina spune:

    ei, sa vezi cum o sa-ti intre apa-n cizme cand o sa dispar si eu zile in sir ca sa astept sa apara pupatura aia care ma cam obseda si pe mine pe vremea difuzarii la protv, numai ca eu spre deosebire de tine aveam cu vreo „shpe” ani mai mult. 😛

  2. bitchingthatmovie spune:

    Ahaaaaaaa 🙂
    Dar lasa, ca nu tre’ sa dispari cu zilele, ca iti indic eu unde sunt pupaturile si mergi direct la tinta.

Lasă un răspuns

