Bijuje

O noua damblageala a dat in mine. Si nu m-am ferit. Am descoperit si eu, in a saptea zi dupa scriptura, ca pe ebay.co.uk sunt bijuterii ieftine si foarte ieftine. Nu zic, parca mai bine mai tarziu decat mai devreme, spre bucuria, sanatatea si integritatea buzunarelor mele care, odata cu descoperirea bijujelor, am descoperit ca au si fund. Nasol, ce sa zic. Dar de un pumn de leuti mi-am luat o galeata de bijuterii.

Un chinezoi d-asta vanzator pe ebay ne ura la un moment dat, intr-un schimb de mailuri, „happy family!”. Mersi, da’ nu-i prea happy de cand am destabilizat echilibrul financiar al familyului cu ultima tura de achizitii.

Abia astept sa-mi ajunga!

Si cu ocazia asta, am descoperit si de unde o sa-mi cumpar albumele lui Sumi Jo. Carturestiu‘ sa o suga din mers de dupa colt. Scuzati cuvantul colt. Si daca cumva imi va mai trimite peste vreo doi ani si-un secol coletul si o sa ma contacteze inainte sa ma intrebe daca-l mai vreau, o sa zic ca da, dupa care nu o sa-l ridic de la posta. Desi nu cred ca se va intampla asta, dar am si eu fanteziile mele.

Un gând despre „Bijuje

  1. bibilica spune:

    vai dar tu!!! ai descoperit atat mersul pe jos cat si apa calda intr-o singura sesiune?!?

    your head must be spinning!

    hahahah

    in alta ordine de idei doar ca sa fiu gica contra trebuie sa sar in apararea celor de la carturesti si sa zic ca va ajunge coletul tau chiar de-ar fi ultimul lucru pe care il face compania carturesti inainte de a-si inchide portile

Lasă un răspuns

