I really hate/love my job

Timp de un an, am lucrat la Poli. Culmea e ca nu am vorbit mai deloc despre locul meu de munca, probabil pentru ca si asa era o sursa de stres mult prea prolifica si nu vad de ce as fi adus sursa de stres pe tarlaua unde ma relaxez, intre altele. Si totusi 🙂 . La poli nu era numai stres, ci si comicarie. Gratis!

In biroul meu fara lumina naturala fiinta, printre altii si altele, si o colega, sa-i spunem X  🙂 ). Imi amintesc ca, in prima zi de lucru, cand am facut schimb de numere de telefon si de adrese de mail mi-a spus raspicat ca ei nu-i place sa primeasca mail pe adresa personala si sa folosesc adresa de rectorat. Nu ca m-as fi simtit prost, din contra, ma amuza oamenii astia care transeaza ferm niste lucruri absolut deloc importante, dar ma intrebam doua lucruri: de ce mama naibii mi-ai dat-o si p-aia personala daca tot nu vrei sa-ti trimit nimic pe ea si mai ales ce te face sa crezi ca as fi sarit sa-ti trimit mailuri tie, din prima zi de lucru…

Intre timp constatasem (destul de zgomotos, cu totii) ca are o viata sociala extrem de activa pe facebook si mai ales ca este foarte mandra de asta. Intr-un moment de defensiva, ghemuita ca un arici, ne spune ca ei nu-i place sa primeasca invitatii de prietenie de la oricine. In traducere libera „sa nu imi dati invite ca nu va accept!!!”. Inutil de spus ca nimeni nu se deranja sa ii caute profilul, necum sa se deranjeze sa o adauge si-n vreo lista.

Cu cateva zile inainte de sarbatori se vorbea, tematic si neoriginal, evident, despre  Craciun. Si anume despre gloabe, mosicraciuni si cadoaie. X, grava si degraba doritoare sa arate ca stie, ne spune ca gloabe inseamna iepe si ca e incorect folosit pe post de plural pentru glob. Wow!!! Nu, pe bune, wow! Fenomenal e ca pentru cadoaie nu a avut reactie.

Si cand te gandesti ca mi-am dat demisia de acolo si m-am angajat in alta parte…

3 gânduri despre „I really hate/love my job

  1. bibilica spune:

    Dar nu ati vorbit si de o aluna o furseaca???

  2. bitchingthatmovie spune:

    Aia numai cand vine sfarsitul lumii, ce-ai?

  3. bibilica spune:

    Scuzoaiele mele cum de am putut face asemenea greseala??

Lasă un răspuns

