Carturestiu’ – Ză eşec

Ză eşec la Cărtureşti

Sub sloganul care i-ar face pe multi sa se umfle in pene, inclusiv pe ei, Carturestiu’ pozeaza in librarie cu staif. Practic isi proptesc limba adanc in dosul fiecaruia si incep sa linga cu „dichis”, ca niste profesionisti, astfel incat tu sa te uzi de placere si sa mai ceri si un ceai ca sa nu te deshidratezi. Anul trecut, in exact aceeasi perioada, m-au nimerit si pe mine. Am  comandat de pe site,  in ideea ca va fi cadou de Craciun si ca va avea timp sa ajunga pana pe 25 decembrie.

Nu intamplator am zis ca m-au nimerit si pe mine. Avusesem o experienta neplacuta cu ei, dar am zis sa le mai acord o sansa si, in plus, era si singurul loc de unde puteam comanda la acel moment niste Sumi Jo si niste audiobook cu Pacientul Englez. Pe scurt, am picat si eu in capcana cu limba catifelata. Problema e ca Sumi Jo nu a venit nici in zi de azi. Ce-i drept, Pacientul Englez mi l-au trimis prin primavara, dupa ce i-am luat la intrebari. Chipurile, cd-ul cu Sumi nu venise inca. Si n-a venit nici pana acum, bag seama.

Prin septembrie le-am trimis iar mail, numai ca, de data asta, nu am mai primit raspuns. Azi am insistat din nou. Eu le-as mai scrie, pacat ca nu mai stiu unde, ca o singura adresa de mail pt sesizari au si nici p-aia n-o citesc. Vad acum ca au contractat si fonduri europene, le au cu programele operationale sectoriale,  se dezvolta pe bani europeni, cred ca fac si ginecologie si perfecteaza si formula matematica a fisiunii nucleare.  Bravo lor. Pacat ca nu-s in stare sa livreze un cd. Si, si mai rau, pacat ca nu-s in stare sa raspunda unui mail.

De sarbatori le doresc un mare audit pe cap. Nu-mi fac probleme, auditul va veni CU SIGURANTA. Cu siguranta va veni si sfarsitul lumii de vreo trei ori.  Numai cd-ul meu va ramane blocat intr-un univers paralel.

2 gânduri despre „Carturestiu’ – Ză eşec

  1. […] cu ocazia asta, am descoperit si de unde o sa-mi cumpar albumele lui Sumi Jo. Carturestiu‘ sa o suga din mers de dupa colt. Scuzati cuvantul colt. Si daca cumva imi va mai trimite […]

  2. […] 7-10 zile lucratoare s-au transformat in 3, astfel ca azi m-am trezit in cutia postala cu avizul (Carturestiu‘ nu mai stiu ce facea in timpul asta… a, ba da. Parca sugea ceva). Produsele comandate […]

Lasă un răspuns

