Transformers: Dark Of The Moon

La 30 de minute dupa ce am ajuns acasa de la film, inca imi mai jucau ochii in cap. Pe cuvantul meu, m-am dus sa-mi relaxez creerele si mi-am deranjat ochii… Cum dracu’ vine asta?

Incep prin a spune ca nu stiu ce sa spun despre filmul asta. Ok, asta spune (din nou) foarte multe despre film dar si despre mine. Si nu ca nu as sti sa ma exprim sau ca am doar doua ganduri solitare intr-un cap, altfel, gol si ca si alea-s despre vopsele de par si retete de mancare. Nu, toate lumea stie ca am trei, nu doua si toate graviteazaastazi, intr-un fel sau altul, in jurul mobilei aleia de dormitor pe care o astept ca pe vacanta.

Bun, hai ca ma adun. Ce sa zic? Ca gagica aia care a venit in locul lu’ Megan Fox e misto? Sau ca Patrick Dempsey e din ce in mai frumos? Chiar nu stiu ce altceva ar mai fi de spus. Stiu numai ca bucata aia de creier care proceseaza filmele vizionate e acum neteda ca-n palma, slefuita, oglinda, cum vreti voi. Pacat, era singura care mai avea ceva circumvolutiuni functionale si pana si alea s-au dus.

Pisi asta de-i tine locul lu’ Megan Fox, Rosie Huntington-Whiteley (intre timp am aflat ca e iubita lui Jason Statham), frumusica foc, nimic de zis dar zau, mai dezbracata de atat nici nu se putea. Cam cat de praf sa fie scenariul ca sa fie nevoie sa-i salti succesul cu craci goi, sani, ochi si buze nepermis de senzuale? Aceeasi remarca si fata de Patrick Dempsey, caruia nu ar trebui sa i se permita sa circule in libertate asa, cu nonsalanta, pe strada. Mostra de sfidare, mai jos :-p

In rest, parca e Transformers: Look how hot my girl is.

Cam atat de admirat. De restul, caramele, ura si la gara. Nu, serios, cred ca e cea mai plicticoasa recenzie din lume. Nici macar cel mai prost blockbuster nu pot sa zic ca e, pentru ca nu e. E cel mai plat, da, dar nu cel mai prost. E genul ala de film despre care nu ai ce sa vorbesti pentru ca nici macar la gafe nu a excelat. Spre deosebire de predecesor, la care am carcotit o tona jumate si tot mai aveam pe teava cate ceva.

Ah, era sa uit! Sangele ala care a tasnit din robot…  ceva superb! Minunat! Cine s-ar fi gandit? Un nimeni de pe undeva zicea ca e ulei, domn’e. Ulei, intamplator rosu, care mai si tasneste ca din aorta. Asta merge mana in mana cu testicolele flendurind sau  impulsul sexual al robotelului din Transformers-ul trecut care incepe sa dea din fund frenetic precum un soricar excitat. Si aia era tot ulei, evident, ca sa ne amuzam noi. O luam pe ulei ca sa radem. La fel de bine putea sa puna un robot pe buda fortat, cu o diaree violenta, pentru ca spalatii pe creier ar fi zis ca tot ulei e, ca sa rada ei. Superb. Nu, pe bune, superb.

Si pentru ca unul mai destept ca mine a zis „daca nu-i poti invinge, alatura-te lor”, l-am ascultat si mi-am cumparat o punga cu stafide in ciocolata pe care le-am mancat in timpul filmului. O sa repet figura pentru ca omoara nervii dar niciodata cu nachos sau floricele. Moarte lor!

3 gânduri despre „Transformers: Dark Of The Moon

  1. bibilica spune:

    foarte de acord moarte lor!!!

    si am si eu …

    „Cam cat de praf sa fie scenariul ca sa fie nevoie sa-i salti succesul cu craci goi, sani, ochi si buze nepermis de senzuale? Aceeasi remarca si fata de Patrick Dempsey” vrem sa vedem sanii lui Patrick?!?

  2. bitchingthatmovie spune:

    Pai nu stiu. Vrem?

  3. bibilica spune:

    pai tu ai zis ca aceeasi remarca ai si fata de Patrick Dempsey…. craci goi, sani, ochi si buze nepermis de senzuale si apoi mi-l trantesti imbracat ca de plecat in expeditie la Polul Nord

    Lasa-ma-n pace!

Lasă un răspuns

