Gilmore Girls

Ce fac eu cand ma plictisesc, nu am chef de filme serioase, nici de citit carti serioase, nici de inventat leacuri pt boli incurabile? Dezgrop seriale. De data asta am dezgropat Gilmore Girls, serialul pe care l-am respirat prin toti porii acum cativa ani. Imi aduce aminte de facultate, de Bibilica (nu ca as fi uitat-o, desi ar fi plauzibil sa o uit, avand in vedere ca nu a mai dat p-aici din cretaticu’ timpuriu!) si… eh, cam atat, e de ajuns.

Mi-a placut mult, mai ales seria 4, dupa care incepe incet-incet sa se strice de la 5 incolo. Finalul e dezamagitor. Stiu ca pana la urma e vorba despre Fetele Gilmore, ele doua si destinul lor, insa m-am simtit inselata. Eu am mers intotdeauna pe ideea ca personajele trebuie sa evolueze, sa se schimbe, sa aiba un drum de urmat si o destinatie la care sa ajunga. Lorelai a sfarsit cumva in suspensie, fara Chris, fara Rory, fara Luke, cel mult cu un sarut-teasing. Pe Rory au despartit-o de Logan si i-au dat jobul ala ingrat pe care l-a acceptat pentru ca nu prinsese nimic altceva in loc… So not Rory!

Oricum, am reluat vizionarea si sunt deja la seria 2. Mai e mult pana la final si nu vreau sa ma gandesc la el inca. Sunt in negare.

Un gând despre „Gilmore Girls

  1. lumydy spune:

    Si eu tocmai am terminat de vazut seria si intradevar am fost putin dezamagita ca Rory s-a despartit de Logan dar in ceea ce ii priveste pe Luke si pe Lorelai cred ca ai inteles gresit . Funny =)) de cate ori m-am uitat la un film si am vrut ca finalul sa fie altul. De data asta , pentru tine chiar va fi ceva diferit. In ceea ce o priveste pe Rory inca mai procesez, pe o parte a facut ce a simtit in momentul respectiv lucru care il inteleg perfect nu era dispusa sa se marite dar parca totusi a renuntat prea usor la tot.

Lasă un răspuns

