Buh bye, Poli

Mi-am facut rost intre timp de un job nou. Suna ca si cum mi l-as fi cumparat de la magazin sau cam asa ceva, dar asta e. E nou, e frumos, e lucios, cu fundita si pampon si il incep de luni. Ca pe post sau ca pe cura de slabire 🙂

La „privati”, cum ar veni, adica acolo unde se munceste cu adevarat, unde e stresu’ adevarat, unde e sabia adevarata deasupra capului. Bugetarii ne put, stiu. Se pare ca pana acum am trait o minciuna si am putit semnificativ pentru nasurile fine ale exploatatilor care au impresia ca ei imi dadeau mie salariul.

Nu stiu daca sa ma bucur neaparat ca am scapat de Poli, desi acum un an as fi fugit de-acolo fara sa ma uit in urma. Se pare ca dracu’ nu-i chiar asa de negru. Sau poate ca m-am obisnuit, iar daca m-am obisnuit la Poli, ma obisnuiesc oriunde. E ca si cu daciile. Daca conduci o dacie, conduci orice.

O sa-mi fie dor de niste personaje si de niste chestii dar  in mod sigur n-o sa-mi lipseasca dulapul ala cu dosare Erasmus pe care le-am urat din ficati inca dinainte sa ma nasc. Uh… I-as fi dat si foc, daca e sa ma intrebati pe mine.

Nu ca as fi avut ceva de-a face cu preluarea sarcinilor mele de catre restul, dar fix colega aia uracioasa si nesuferita s-a intamplat, uh, ce coincidenta, ca sa vezi, sa preia ce faceam eu. Ce-i drept, mi-am canalizat ceva energii negative in directia ei, dar nimic semnificativ, asa i-a fost norocul 🙂

Destul cu astea. Sa mai ascultam niste Sumi, ca de foarte multa vreme nu am mai bagat-o in seama p-aici. Ceva usor, de vara, bun de suportat pe caldura asta: Wiener Blut.

Lasă un răspuns

