Heineken commercial – The Asteroids Galaxy Tour

Stiti reclama aia la Neumarkt, din care inveti, vrei-nu vrei, ca are un gust puternic si amarui de la hamei pus din greu? Doi indivizi conectati la creierul unic din sticla de bere sed la masa usor catatonici, dand semne de limbaj repetitiv si sarac, imobili si plictisiti, neputand sa mai articuleze decat „gustul puternic si amarui”. Un fel de „proiectate sa reziste, sa reziste, sa reziste”. Daca e sa fac o analiza pe text asupra mesajului poetului, primul lucru pe care l-as spune ar fi ca stupoarea mintala a celor doi e de la berea aia cu gust nu-stiu-cum de la nu-stiu-ce pus in exces, deci berea nu e buna ca le „cauzeaza la creere”, deci pa.

Hai sa vedem ce zic ei despre produsul lor:

Profilul consumatorului

Ne adresam barbatilor cu varsta intre 30 si 35 de ani, avand studii medii si venituri mici si mijlocii. Muncitorii necalificati si buni meseriasi, sunt multumiti si mandri de munca bine facuta si de aceea pastreaza o atitudine optimista, incercand sa-si imbunatateasca traiul exploatand oportunitatile din viata de zi cu zi.

Pentru ca vrem sa fim alaturi de consumatorii nostri si in momentele cand munca bine facuta este sarbatorita la sfarsitul zilei, am lansat sticla returnabila 0.5L. Moderna si barbateasca, noua sticla pastreaza si elementele traditionale ale marcii Neumarkt- desenul colorat al pietei central, scutul heraldic al fabricii sau sigiliul calitatii conferite de tehnologia germana utilizata in cadrul procesului de fabricatie.

In traducere libera, ne adresam cu o reclama cretinuta de tip repetitiv (ca pentru maimute, stiti voi) unui grup tinta tanar care atata poate. Pana la urma nu poti sa bagi 10 giga intr-un hard de 1 giga si sa si functioneze, nu? Incercam sa va bagam in cap printr-un limbaj la indemana ca am pus pentru voi (intotdeauna pt voi) mai mult hamei (decat in restul berilor) intr-o bere cu gust (si anume puternic si amarui) si in jurul careia am construit o imagine de produs ieftin dar bun. O revelatie, nu altceva.

Nu mai stiu, v-am zis ca are gust puternic si amarui de la hamei? Poate mi-a scapat sau ceva.

Acum, ca sa compar merele cu perele, sa amestec grupurile tinta intre ele si sa fac o varza din marketingul lor, iete ce face Heineken. Comit o nepermisa dar la asta am vrut sa ajung:

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s