Carne Tremula

M-am dat zilele trecute la niste Almodovar, nestiind ce sa mai aleg din listocul de mai bine de 100 de filme de vazut. Numarul e constant pentru ca, pe masura ce vad din ele, am grija sa adaug altele la loc. Am de unde, slava domnului.

Am descoperit o cinematografie frumoasa la Carne Tremula, poate mai frumoasa ca oricand. Cred ca Almodovar are varfuri, iar unul dintre ele a fost asta, pe langa Todo Sobre Mi Madre care o sa ramana probabil cel mai bun film al lui, in opinia mea. Almodovar are un talent rar de a amesteca elemente de-o frumusete rara cu aspecte dintre cele mai lumesti si mai imunde. Cand te pregatesti sa te zburlesti de emotie, nu prea poti ca te izbeste greata. Una calda, una rece, cum ar veni. Da, asta e Almodovar. Dupa o gramada de filme ale lui pe care le-am vazut, pot sa trag linistita concluzia asta.

Cam asa se intampla si in Carne Tremula.

M-am bucurat nespus sa o regasesc pe Angela Molina inca pastrandu-si trasaturile frumoase din tinerete. Repet a nu stiu cata oara, e nedreapta natura cateodata dar asta nu inseamna ca trebuie sa uitam ca la un moment dat, femeia asta stralucea pur si simplu.

Penelope Cruz a avut de data asta un rol micut si de scurta durata dar deloc de neglijat. Practic ea pun e bazele intrigii filmului, dand nastere unui copil care apoi va crea toata actiunea filmului impreuna cu personajele interpretate de Javier Bardem si Francesca Neri. Filmul impleteste dramele iscate din infidelitatea acestora, iesind niste imbarligaturi frumos tesute pana la un punct, cand Almodovar o drege in stilu-i caracteristic.

Mostra din cinematografia frumoasa despre care vorbeam 🙂 :

PS: Pt. Marmo, baaaiiii 🙂

3 gânduri despre „Carne Tremula

  1. Aubergine spune:

    Sarut mana, tanti, multam fain!
    Tare mi-as dori sa apuc ziua cand sa-ti citesc macar cate 5 postari zilnice!
    Zi-le, mai, ca le zici bine! 🙂 Da’ zi-le mai mult! 😛

  2. bitchingthatmovie spune:

    Da’ nu-mi vine la deshte atata, ce sa fac? 🙂

  3. Marmoset spune:

    Pai ia sa faci bine sa-ti vina, ca scrii bine si-i pacat sa nu te produci mai mult in sensul asta! 😉

Lasă un răspuns

