Barbierul din Sevilla

Alaltaieri seara de la ora 22.00 dailymotion.com a transmis live Barbierul din Sevilla de la opera din Liege. Sumi Jo a interpretat rolul Rosinei, ca altfel nici nu ma laudam. Netul mi-a mers enervant de prost, asa ca am vazut spectacolul cu hopuri si sughituri, refresh-uri si bodoganeli (la alte case mai mari a mers bine, deh, Marmo).

Ma simteam ca un copil de clasa a doua in fata cutiei cu cadou-surpriza! Lumea se aseza in sala, Sumi era filmata in culise, spectacolul incepea… si se blocheaza. Refresh, reload, spectacolul incepe, apare si Sumi, trage aer in piept pt niste acute… si se blocheaza. Asa ceva! La’ omu’ sarac nici boii nu trag. Sper sa apara cat de curand inregistrarea, ca sa vad si eu in conditii decente treaba, chiar daca dispare emotia de live.

Stiam de foarte multa vreme de spectacol si mi-ar fi placut enorm sa ajung la Liege, dar nu a fost sa fie. Alta data. Mi-am facut un scop in viata din a o vedea pe Sumi la botul calului.

O mostra de frumos din spectacolul de alaltaieri:

2 gânduri despre „Barbierul din Sevilla

  1. Aubergine spune:

    Mai, tu ai mai multa vechime in auditiile lui Sumi, eu abia de cateva luni ma delectez cu ea, la recomandarea ta (ah, cat te iubesc ca mi-ai zis de Sumi!)
    Anyway…, sa-mi aduci aminte sa-ti spun continuarea de la vorba aceea…”la omul sarac…”! Dar ti-o zic intr-un mesaj privat, ca nu pot s-o fac public! :))

  2. bitchingthatmovie spune:

    Bai, da’ poti sa faci public ce vrei tu aici, ca nu ma apuc sa te cenzurez tocmai pe matale, na :-))

Lasă un răspuns

