Update la cosmeticale

Si la Bibilici. Astazi, pasarea paradisului dadea isteric din aripi ca i-as fi rapit niste merite sau ceva, prin urmare ma simt si adaug ca EA a ales nuanta pudrei si mai ales ca EA a cumparat pensulele. Nu stiu cum mi-am permis sa afirm ca EU as avea vreo legatura cu cele doua demersuri laudabile care, in realitate, nu-mi apartin.

Si pentru ca un viciu nu vine niciodata singur, mai ales un viciu de calitate pe baza de amidon de orez, m-am mai dus la Centrofarm inca o data si am venit acasa cu doua nuante noi, Camelia si Chair Ocree. Farmacista (aceeasi 🙂 ) spunea ca e lichidare de stoc pentru ca nu vor mai comercializa T. Leclerc, prin urmare fac bine ca-mi cumpar cantitati industriale ca neamu’ prost.

 

 

 

 

 

 

 

 

Probabil ca maine o sa scriu un al doilea update in care o sa anunt ca mi-am cumparat si sanatate de obraji de la ei. Noroc ca are grija Bibilica sa echilibreze balanta, cumparandu-si carti de toti banii. Si pentru ca nu-mi ajung nici macar eu cu prajina la nas, pun niste Sumi. Care nu rimeaza cu cullenii. Hai pa.

Un gând despre „Update la cosmeticale

  1. bibilica spune:

    dude, you really need to stay off the Cullens!

    i mean … back off now jajajaja

Lasă un răspuns

