Mos Craciun trebuie sa fi fost femeie anul asta…

… pentru ca altfel nu se explica ce a crescut sub bradul meu. Evident, nimeni nu s-a gandit sa-mi cumpere si vreun film de Bunuel sau Tornatore, ca sa mentin tema blogului. In schimb Bibilica a avut grija sa-mi povesteasca cu voce neobisnuit de tare, in public, toate cele trei tuailaite, in timp ce eu imi imaginam cum se uita lumea la mine si ma ironizeaza pentru degradarea lui bitchingthatmovie de la colonel al artei cinematografice la spalator de latrina din neamul cullenilor cei palizi si rude primare cu Luceafaru’.

In ordinea numerelor de pe tricou:

  • Pudra T. Leclerc. Una dintre cele mai de calitate pudre din lume. Pe baza de pudra de orez, are o consistenta extrem de fina si se prezinta in niste culori superbe care te pun in dificultate. Nu stii pe care sa o alegi iar cand in sfarsit te impaci cu gandul ca cel mai bine e sa cumperi mai multe nuante, te lovesti de pret. In Romania e comercializata in farmaciile Centrofarm (unii zic ca in exclusivitate, altii spun ca se mai vinde si in alte farmacii), unde am si gasit zilele trecute un stand timid, ascuns dupa tejgheaua farmacistei, parca sa te invite sa nu cumperi. Soc, era lichidare de stoc! Toate produsele aveau pretul taiat la jumatate. Dupa brainstorming-uri extenuante cu site-ul in fata, am picat cu degetul pe cateva nuante frumoase, nestiind totusi daca se si potrivesc tenului meu. Nici gand sa ma bazez pe sfatul fetisoarei (chipurile consiliera in materie de cosmeticale and shit) care a aparut de nicaieri langa mine, cumva deranjata ca imi bag nasul in testere. Nici macar nu am chemat-o, daca e s-o zic p-a dreapta si, chiar daca o chemam, o faceam degeaba pentru ca raspunsul ei la rugamintea mea de a primi ajutor in alegerea nuantei a fost „si cum sa va ajut eu?”. Ei, nu va zic de cate ori s-a aplecat la sertarul cel mai de jos dupa replica aia 🙂

La o prima strigare am cumparat nuanta Translucide care nu are nimic in comun cu translucidul. Denumirea e complet neorientativa si nesugestiva. Inca ma invart pe langa un Banane, Camelia, Chair Ocree si Naturel.

  • Bale de melc. Cucoanelor de Romanica le pute realitatea si atunci pun botul la marketing de strainezia. Cand aud de uree, se gandesc la un pipi mic si sincer, desi perceptia e complet gresita. La fel e si cu bala de melc. Culmea e ca mucii astia sunt extrem de eficienti pe pielea cu cicatrice, cu vergeturi, arsuri, in general pe pielea care trebuie reparata. S-au incercat diverse moduri prin care secretia de melc sa fie „creata in laborator” insa eficienta a scazut direct proportional cu sfortarile lor. Herbagen insa lasa natura sa-si faca treaba si stoarce melci de gradina in creme, spre fericirea mea.
  • Balsam pentru fata si alte alea Balm Balm. Eficient pe zonele uscate, mai ales iarna dar nu numai. O cantitate mica de balsam incalzita intre degete si aplicata pe fata, buze, maini sau orice zona de pe corp rezolva problema.
  • Sapun Manufaktura. Ca de obicei, mainile mele s-au facut scoarta de copac de la sapunurile ordinare de supermarket, prin urmare am decis sa sar pe ceva mai bland. Sapunul de la Manufaktura (si nu numai, important e sa nu degreseze ca un detergent de vase) e incomparabil mai prietenos cu pielea, face o spuma fina, cremoasa si miroase discret, deloc chimic. Un mic inconvenient pe care i l-am gasit este forma. Nu se poate vedea in poza dar bordura scoasa in relief de pe margine e incomoda, asa ca astept sa se topeasca si sa se uniformizeze suprafata.
  • Set machiaj. De fapt am vrut numai pensule dar cum se gasesc mai greu decat comoara piratilor si la preturi indecente, am facut un compromis. Am luat tot setul doar pentru cele cateva pensulici.

 

2 gânduri despre „Mos Craciun trebuie sa fi fost femeie anul asta…

  1. bibilica spune:

    deci pe sistemu „tu abuela” doar pt ca tu te dai mare cunoscator in ale cinematografiei nu inseamna ca trebuie oamenilor trebuie sa le placa numai ce este bun!!!

    sunt plina de vicii si nu imi pasa. si nu vorbeam tare dar mallul ala are ceva de mormant, catedrala ce vrei tu iar faptul ca eram doua dudui semi simpatice langa doi tampiti semi prosti nu a ajutat cu mult problema

    in alta ordine de idei ma bucur ca apar la partea cu jenant, galagie si culeni dar nu apar la partea cu bibilico uita-te tu dupa pudra which I proceeded to to for the next half an hour!!!! in timp ce donsoara expert in cosmetice se uita urat la mineee….

    si cum ie cu setu de machiaj? AI OPTAT??? shame on you! descarada! nerusinato! pteui pteui… dar no, ni modo

    te encuentras con cada persona que ni te cuento!

    asa ca m-am urcat pe-o sa si v-am spus povestea ASA!

    maaare noroc ai ca mi-ai intrat sub penaj…

  2. bitchingthatmovie spune:

    Mama, da’ ce densitate de vorbe pe minut patrat! Ti-am dat drept la replica, astept…

Lasă un răspuns

