Y tu mama tambien

Sechestrata in casa (nu si la mine acasa), langa soba, incercand sa uit de frigul de afara si cumva infatuata de faptul ca am patalama espanol la mana, am cautat un film de Doamne-ajuta sa vizionez. Si pentru ca fluxul de constiinta functioneaza, am facut in felul urmator: mi-am amintit ca am vazut El Laberinto del Fauno, am cautat numele unei anumite actrite din film, i-am analizat filmografia si am picat cu degetul pe Y Tu Mama Tambien, recomandat ca drama/comedie nominalizat pe la niste Oscaruri.

E al doilea film al lui Alfonso Cuaron pe care-l vizionez si inca vreo doua filme ale lui se afla pe lista de vazut (Paris, je t’aime si Children of Men). E incredibil de real, ca si cum toata actiunea s-ar desfasura in spatele unei usi prin gaura careia putem privi ca niste voyeuristi, fara sa ratam absolut niciun detaliu. Desi poate da impresia in anumite momente ca e doar o mediocritate cu iz de erotisme, urmatoarea scena rastoarna complet perceptia.

Doi buni prieteni, Tenoch (Diego Luna) si Julio (Gael Garcia Bernal) pleaca intr-o excursie la plaja impreuna cu Luisa, sotia varului lui Tenoch. Luisa tocmai ce a trecut printr-o despartire dureroasa de sotul ei si se hotaraste sa-si ventileze viata cu cele doua prospaturi in care tropaie hormonii. Astfel ca se urca toti trei in masina si pleaca spre plaja secreta. Drumul e  cat se poate de initiatic pentru cei doi hormonei din punct de vedere sexual, le fel de mult cum e si amuzant pentru noi, voyeuristii.

Nu stiu, chiar sunt singura careia ii vine sa traduca titlul „Ba p-a ma-tii”?

Un gând despre „Y tu mama tambien

  1. edy spune:

    Nu,nu esti singura…

Lasă un răspuns

