Lista putu Mosu’ :-)

Desi am zis ca nu mai comand nimic de la Carturesti, astazi am facut o exceptie (sper sa nu-mi para rau). Am pus in cos audiobook-ul The English Patient (citit de zeitatea sa, Ralph Fiennes) si albumul de Craciun al lui Sumi Jo. Sper numai sa ajunga pana de Craciun, ca tocmai asta si e ideea, sa-l ascult acum, nu sa-l pun in cui pentru la anul. Bine, e totusi vorba de muzica clasica, deci merge ascultata oricand, dar eu il vreau acum. Pana la urma cine stie mai bine decat mine ce-mi doresc?

Un gând despre „Lista putu Mosu’ :-)

  1. […] ca sa nu te deshidratezi. Anul trecut, in exact aceeasi perioada, m-au nimerit si pe mine. Am  comandat de pe site,  in ideea ca va fi cadou de Craciun si ca va avea timp sa ajunga pana pe 25 […]

Lasă un răspuns

