Ce dai, nenea, nu stii sa-njuri?

Prea multa cafea, mai mult ca sigur. Sa-i dam o sansa, totusi. 🙂

 

Bun, bun, bun … pe sistemul ce dai nenea nu stii sa-njuri? Am decis sa ma manifest inainte sa fiu bagata la cuptior din nou se pare ca personalitatea mea mareata de pasare mica si simpatica este renumita la nivel international doar pentru reteta delicioasa de bibilica la cuptor… I mean, for real now! Chiar nu mai stim o injuratura decenta? Chiar trebuie sa trecem direct la masacru dar na…

Manifestandu-ma in toata plenitudinea mea pe twitter in legatura cu el cubanito lindo de mi alma, dau peste o fata very simpa din Mexic. Dupa oaresice conversatii amabile pe twitter decid ca viteza de 140 de caractere nu mi se potriveste si ii trantesc un add request pe yahoo si ea ma accepta. Ii explic de unde sa ma ia si ea ma intreaba de ce mi-am ales numele ala? Eu nu am apucat sa ii raspund asa ca…she proceeded to talk about religion for the next hour and a half! Nu ca as avea ceva cu religia in special dar in mintea mea, ceva nu era cum trebuie… osu… de la el cubanito lindo encuerado trecem la “santa misa” dar am zis ca sunt eu mai slow sau pe treburi din astea se axeaza mi nueva amiga (vorba unor personici publice care au prietenii pe categorii de vechime… apropos… prietenii au termen de expirare??? What’s the shelf life of a friend?)

Toate bune si frumoase, la urmatoarea conectare pe twitter, care nu a fost la prea mare departare de prima, intre noi fie vorba ma conectez mai des la twitter decat merg la toaleta, dar hey, totul pentru sanatoasa si deja exacerbata mea obsesie pt mr Levy… thuamne, pana si numele suna frumos! Si la urmatoarea conectare carevasazica la 2 ore distanta (traffic in Bucharest is a bitch) dau de aceeasi prietena simpa care decide ca vrea sa ma ajute si ii zice unei prietene despre “biblica” ce o urmareste si are o intrebare despre cum poate sa… eu sar si zic “da’, mai pardon ca e bi bi li ca” si ea aa da? Dar ce e? Si ma apuc sa explic cu pasarele inaripate, simpatice, cu penaj frumos… mama mama si apoi ii dau si o poza si imi zice “daaa, bibilica la cuptor este geniala”… say what? Adica vezi o pasare frumoasa si iti vine in minte pfuai ce bine i-ar sta pe un pat de legume? Nu aud pe nimeni zicand asta despre un papagal sau ce paun fantastic, cum i-ar sta in sos? This is not cool, ppl! Really not cool!

Si stand eu asa pensativa… nu stiu ce inseamna, dar ce frumos suna, nu? Stand eu asa si pe dincolo stau si ma intreb “what’s wrong with you people???” dupa care ma calmez rapid si incerc sa nu mai iau lucrurile asa personal si sa nu imi mai simt penajul atat de amenintat, desi… hmm, u are seriously sick! ALL of YOU!

Permiteti sa raportez ca incep incet si sigur sa dezvolt o noua obsesie pt un rather dashing and geeky guy pe numele lui Philip DeFranco ce are grija ca zilnic sa fiu philled in… he is soooo funny… si ma gadila tare umorul lui desi alte persoane sunt de parere ca sunt doar un caz clasic ce isi gaseste leacul la psihiatrie, dar no, cu totii avem plusuri si minusuri ce e oare o nebunie intre prieteni?

Well, intorcandu-ne la Mr DeFranco… el apare in viata mea intr-un moment in care ma simt foarte vulnerabila si cand as putea cadea in pacat extrem de usor… ce pacat veti intreba, right? Cu doua continente si oaresce baltoaca denumita generic ocean intre noi, nu, nu pacate carnale (ca tot am invatat despre asta in discutia cu mi nueva amiga) ci pacate mult mai grele.

Dupa cum bine stiti am o casnicie fericita si plina de beatitudine de ani deja cu engleza britanica si ce sa fie ce sa fie? Apare un tip simpatic, atragator, amabil, usor geeky ca sa ma vrajeasca si mai mai sa cad in pacat cu, amantul, engleza americana! Si vine Mr DeFranco si strica lucrurile de tot… cu carisma lui…. nooo, I will be forced to file for divorce. Dar vedeti voi, stiu ca suna urat si ca dupa atatia ani de bune si rele, planuri comune, realizari de tot felul sa dai totul cu piciorul for a fling, for a thing, for a crush suna groaznic, dar nu cred ca ma intelegeti!!! ma face sa ma simt tanara, atractiva, interesanta si dupa vizita in Austria arata si suna atat de bine, incat he has definetly sweet talked me into an affair. Yes, I am having an affair with my lover, American English! Cat de greu a fost sa recunosc asta, dar sper sa nu imi afecteze prea mult viata de acum inainte :-s . Plus ca el este very accepting of my relationship with Spanish… uf, greu sa iei decizii in viata!

Sa revenim la sentimente mai putin marcate de vina si sa atingem cvasitangential subiectul film, ca sa nu fiu o frumoasa nuca in perete ca cine stie ce retete de cozonaci si pricomigdale va mai vin in minte… bai nene ce e cu atata violenta, beats me!

Si ziceam de filme, deci in ultima perioada am fost atat de obosita incat nu am avut prezenta de spirit sa vad altceva decat poze cu sunet… comedii romantice… yes definitely a sinner! Si cum stateam eu asa si ma amuzam cat de proaste pot fi am dat peste un munte de prostie… cei mai prost chetuiti centi din istoria Hollywood-ului … The backup plan.

Sa spun despre expresivitatea de sipca de gard a lui Jennifer Lopez in acest film? Sa vorbesc despre reactii chimice esuate, ceva mai rau decat ale mele in perioada liceului, dintre cei ce ar fi trebuit sa formeze un cuplu plin de pasiune si entuziasm ca protagonistii povestii de dragoste? Sau sa ma refer la cat de prost prost prost a fost pus pe sticla un scenariu cvasi amuzant si despre cum unii regizori ar trebui sa se apuce de vandut floricele la intrarea in cinematografe ??? mai bine nu zic nimic si va las sa vedeti, dar atentie, a se urmari doar cand mintea este in stand by, corpul refuza sa urmeze comenzile creierului si nu puteti nici articula propriul nume… in rest ma intreb de cate ori poti folosi cuvantul “blows” intr-o porpozitie inainte sa devina redundant.

Boon m-am asigurat ca incasez o cantitate semnificativa de injuraturi asa ca ma opresc, William ma asteapta. He is so needy!

Besos

Lasă un răspuns

