Bibilica pe campii vieneze

In sfarsit si-a smuls o pana si a scris cu ea amintiri din Osterreich.

 

De buna voie si nesilita de nimeni, am decis ca este cazul ca pasaretul inaripat al acestui spatiu publico privat sa isi faca aparitia pe meleaguri deja cvasi cunoscute.

 

Acum reusesc sa inteleg eu ca treaba cu bibilica la cuptor nu a fost chiar asa random cum s-a lasat impresia ci a fost cu subinteles ca anumite inaripate sa prinda ideea si sa se exprime in graiul lor bibilicesc mai des.

 

Din lipsa de inspiratie bibilica nu s-a mai materializat de ceva vremusoara, treaba pentru care trebuie sa imi cer scuze public, mai ramane doar sa gasesc spatiul public unde sa fac asta, pana una alta, aci intre noi va zic ca imi pare cu I’m sorry!!! Cu supusenie si umilinta imi cer perdon!

 

Asta ca sa se vada ca bibilicile au evoluat in utima perioada si ca in ciuda faptului ca la Viena s-au uitat ca vitelul la poarta noua la toate semnele chiar si de circulatie (intre noi fie vorba cica ar fi generalizate la nivel international dar pt mine erau confuzante desi am permis de conducere ce sta bine ascuns in portofel) in ale corazonului, heart-ului si inimioarii ma mai descurc de ici pana colo.

 

Ca tot vorbiram de ici pana colo, mi-am aerisit penajul prin strainataturi drept pentru care trebuie sa raportez, nu ca as fi obligata de anumite e-mailuri primite de la bitchingthatmovie ci pentru ca m-am simtit realmente inspirata (my ass!!!). Deci in strainezia fu frumos, cu cateva amendamente: cine zice ca e mai frumos cu masina ca vezi multe can seriously go… do something! Dupa 17 ore de autostrada anosta, cu copaci desfrunziti si din cand in cand niste panouri de protectie care iti dadeau senzatia ca te afli in metrou, caci, hey, dupa 10 ore de stat in fund simti nevoia de o senzatie puternica de vertij la peste 130 km/h eu nu am vazut mare chestiune.

 

In alta dezordine de idei GPS-ul este o invetie minunata dar as aprecia nespus sa imi explice si mie cineva cum se foloseste! Am apasat la botoane pana mi-a venit acru in gura doar ca GPS-ul sa zica “mergeti in fata 50 de metri si apoi continuati drumul” I mean, seriously now! Sau pe prima strada virati la dreapta.. totul bine si frumos numai ca… schemuta are o singura optiune, dar life is a bitch si basically ai 4 optiuni, dai cu banu si ajungi in centrul Vienei pe un trafic infernalll.

 

Boooon, deci Viena… frumoasa, prea frumoasa ca sa pleci, prea scumpa ca sa ramai. Acum am aflat ci ce este obscen de scump la un targ de craciun unde nu ai decat ciocolata in toate pozitiile si globuri din sticla la niste preturi… de mai bine platesti rata la masina pe o luna, dar hey, that’s tourism for ya!

 

De raportat as mai raporta dar ma asteapta William Levy sa il divinizez si nu il pot lasa sa astepte!

 

Besos

Over and out

Un gând despre „Bibilica pe campii vieneze

  1. bitchingthatmovie spune:

    Go williamlevy yourself!

Lasă un răspuns

