Francia episodul 5

Bye bye Tarbes, hello Toulouse! Bye bye pestera mucegaita si intunecata, hello camera de hotel decenta!

Astazi am ajuns la Toulouse si m-am plimbat de mi-a iesit pe urechi. Nu e neaparat cel mai turistic oras din Franta, dar ai ce vizita daca te tin picioarele. Din partea mea, putea sa fie si ultima spelunca. Atata vreme cat am doua picioare si alea functionale, nu vad de ce nu le-as folosi pentru plimbare. Initial am tarait dupa mine cele coispe mii de genti, am dat o tura de recunoastere, dupa care le-am lasat la hotel si am plecat din nou. Din pura intamplare, lasandu-ma in voia gps-ului pe drumul cel mai scurt spre hotel, am ajuns in raiul cumparaturilor, un fel de MariaHilferstrasse a Toulouse-ului 🙂 . Absolut intamplator, pe cuvantul meu.

Maine plec inapoi spre casa, luni merg la birou, bleahs yuck…

2 gânduri despre „Francia episodul 5

  1. bibilica spune:

    sa ma fac de agua pa’ chocolate si sa zic ca nu am ajuns la MariaHilferstrasse si nici la multe alte pct turisitce dar am reusit sa fentam outletul din pura prostie si sa aterizam in probabil cel mai scump mall ever? sau sa tac… mai bine tac….

    treaba cu dulciurile e de retinut

  2. bitchingthatmovie spune:

    Mda, sa inteleg ca la mine gps-ul chiar functiona.

Lasă un răspuns

