Francia episodul 4

Astazi a fost ultima zi in care am mers la facultate, deci de maine incolo am program de voie. In ordinea numerelor de pe tricou:

Am fost plimbata prin parcul central, un fel de parc botanic. Jardin Massey se numeste, plin de plante de tot felul, de rate pe lac iar in mijloc, o sera cu cactusi si suculente.

Am asistat la o piesa de teatru la facultate. E mult spus o piesa de teatru, dar asa mi-a fost prezentata si am respectat denumirea originala. O duduie citea dintr-o carte si un dudui statea pe un scaun si canta la chitara. La un moment dat, i-am vazut prin sala pe multi frecandu-se la ochi si dandu-si ochelarii jos. Inca nu-mi dau seama daca  era din cauza plictiselii crunte sau din cauza emotiei profunde.

Azi nu a mai plouat!  Ceea ce e o performanta si o raritate aici. Nu prea au temperaturi negative aici la Tarbes, de-aia si au palmieri si tot felul de plante care nu ar supravietui peste iarna, insa le curge de-a apa din cer cat pentru toata planeta.

Soferul autobuzului m-a recunoscut (dupa intamplarea de zilele trecute cu Laubadere in loc de centru universitar) si, dupa ce mi-a dat biletul, mi-a zis Allez Bucharest! 🙂

PS: Bibilica a plecat la Viena. Sa vada si penele ei niste Austria.

4 gânduri despre „Francia episodul 4

  1. bibilica spune:

    deci sa recapitulam cu un rezumat schematic:

    bitchingthatmovie s-a dus la plante, a dormit pe sunet de arta, nu s-a murat de la ploaie si s-a facut de ciocolata cu lapte la un sofer glumet, toate in aceeasi zi?

    penele lu bibilica la aceasta data erau raviste de bancheta din spate where I proceeded to remain unconscious… in pozitia, si citez, „ghemuit in cap” dar autostrazile miscatoare! literally era o portiune unde aveau dale ca in romanica si unde pur si simplu te zguduiau

  2. bitchingthatmovie spune:

    Ce ai alege intre o autostrada cu dale si un zbor cu turbulente?

  3. bibilica spune:

    zborul, turbulentele le suport, 17 ore de ghemuit in cap in stare de semiconstienta nu ma gadila

  4. bitchingthatmovie spune:

    Same shit, daca e sa ma intrebi pe mine.

Lasă un răspuns

