Francia episodul 3

Exista in Tarbes doua autobuze 5. De fapt e unul singur care circula alternativ pe doua trasee. O data duce la Laubadere (un fel de capatul lumii – zona rezidentiala) si a doua oara la centrul universitar. Eu, stiind ca 5 duce la facultate, m-am urcat in el ignorand faptul ca sus scria Laubadere, iar in spate mai era un 5 pe care scria Centre Universitaire. Stiind cum vin in Bucuresti coispe 117 unul dupa altul, m-am gandit ca si aici o fi la fel. Gresit! M-am trezit la capatul orasului, confuzata si in foarte mare intarziere, incercand sa smulg de la sofer cateva explicatii. „Pai madmoazel, stati in autobel ca ne intoarcem la Place Verdun si de acolo mergem la facultate”. „Cum??? Ne intoarcem???”.

Da, ne-am intors, am stat la capat si abia apoi am plecat din nou. De data asta, in directia care ma interesa pe mine.

Un gând despre „Francia episodul 3

  1. bibilica spune:

    pana nu te afli in centrul unui oras in care nu intelegi nici numele strazilor si gps-ul iti zice pe urmatoaria strada virati la … semnal GPS inexistent, esti mic copil! cel putin nu iti ingheta inima in tine de frig printre cladiri in care presupun ca s-a bagat tot betonul din lume ca sa nu existe semnal si printre care am hoinarit si, nu-i asa, nu am apucat sa vizitam mai nimic fiind prea ocupati cu gasirea civilizatiei!

Lasă un răspuns

