Francia episodul 2

Pentru ca nimic nu poate merge perfect, avionul a decolat din Budapesta cu jumatate de ora mai tarziu. Ca un facut, in Paris nu mai aduceau odata scara sa coboram din copac pe pamant. Prin urmare, exact, am pierdut legatura pentru Toulouse. Am schimbat biletul pentru urmatorul avion si am stat in aeroport ca…hmmm… sa zic aurolacii? N-am prea vazut aurolaci in aeroport. In schimb am vazut niste militari cu mitralierele in spinare, patruland pe-acolo. M-am grabit sa si depasesc un grup putin certat cu apa pentru ca miroseau a transpiratie atat de tare incat puteau abandona naibii armele alea. Lumea fugea de ei din cauza mirosului.

Am ajuns la Toulouse, am prins un autobuz la fix pentru gara, unde am prins (din nou) un tren cu 10 minute inainte sa plece catre Tarbes. Noroc chior.

Hotelul e oribil. Ghinion chior. Un cort, dupa cum spuneam, e de preferat. Astept sa vad daca imi iau teapa si cu cel din  Toulouse. Macar acolo dorm doar o noapte.

Evident, tot pe aripa am nimerit. Desi am facut check-in online si am ales locurile cu precizie, conform desenului jenant de pe site, am nimerit locuri fix pe aripa, conform avionului care, se pare, nu corespunde desenului. Ce nesimtit!

In Franta ploua cu ura. Cred ca aici s-a inventat principiul circuitului apei in natura pentru ca, ooo, da, cade la apa de zici ca seaca oceanele.

Am si mancat. La dracu’, a trebuit sa o fac si p-asta. Si am comandat, intre altele, salade tiede de saumon fume avec poireau. Si mi-a adus individul trei bate de praz inconjurate de doua felii de somon afumat. Prazul era de nemestecat. Cumva semigatit, nici sa-i omoare mirosul de tot, nici sa-i distruga textura de cauciuc fibros. Prin urmare, nu l-am mancat. Astazi am mancat, in schimb, cea mai buna crema de zahar ars din lume.

Netul nu merge. Bine, merge, dar nu si http-ul. Merge pentru toata lumea, pe toate calculatoarele care au calcat pragul acestui hotel, mai putin pe al meu. Asa ca a trebuit sa-mi iau mana stanga, sa o plimb putin prin Romania ca sa ajung sa ma scarpin la urechea dreapta. Practic, m-am conectat prin team viewer la calculatorul altcuiva ca sa pot sta pe net. Jenant dar semi-eficient.

Nu stiu daca v-am zis ca ploua!

2 gânduri despre „Francia episodul 2

  1. bibilica spune:

    imi cer scuze, cum ziceai ca a fost vremea? ca mi-a scapat aspectul…

  2. bitchingthatmovie spune:

    Bitch…

Lasă un răspuns

