Francia

De vreo trei zile (and still counting) inghet, dorm si mananc pe franceza. Asta pentru ca de luni pana duminica ma intamplu prin Franta, in Tarbes, mai exact. N-am net, n-am lumina, ploua, e f frig, e ca dracu’. De fapt net e, dar nu si http, prin urmare a trebuit sa sa ma dau de trei ori peste cap ca zmeii din basme ca sa pot sa-mi citesc o chestie banala precum un mail.  Pozele poate sambata din Toulouse, dar in mod sigur cand ma intorc acasa in romanica. Unde am auzit ca sunt 20 de grade… Mda, probabil ca Bibilica isi bronzeaza penele la soare, in timp ce eu ma lupt cu vantul sa nu-mi intoarca umbrela.

Stiu ca-s sanse f mici sa ajungeti in oraselul asta  dar dacase va intampla, evitati hotelul L’Europeen. Mai bine cortul.

2 gânduri despre „Francia

  1. bibilica spune:

    daca este ceva asemanator cu gaura in pamant in care am stat eu la Londra, I am very sorry for you my dear, dar se pare ca snobismul si ingamfarea emblematice pt britanici si frantuzi merge mana in mana cu aversiunea lor pt all things clean! deci un inventar de pete atat de variat nu am mai vazut in viata mea pana la Londra!

    Bibilica s-a bronzat la lumina neonului din birou in perioada de care vorbesti tu facand mai mare frumusetea de spumite la gura intrucat noul laptoc, ala scumpu si tehnologizat ultramodern cumparat pt creierul meu mic de catre firma, of course! s-a si anume defectat si la momentul la care ai scris tu asta, ai avut mai multe sanse sa vezi orice, chiar si un welcome screen decat bibilica, ce era inconjurata de calculatoare

  2. bitchingthatmovie spune:

    Ma bucur ca a murit si capra vecinului, ce sa zic…

Lasă un răspuns

