Evenimentul pasaresc al anului

Am sunat-o pe Bibilica zilele trecute ca sa-mi spuna ca a donat sange la autobuz (pe principiul nu sunati, deschid eu din cand in cand). Ceea ce va doresc si voua, la autobuz sau la spital, nu conteaza, sangele sa curga, asta e important!

Randul meu e prin decembrie sau ianuarie, in functie de cum am putin timp liber. Din pacate, in Timisoara nu se poate dona decat pana la ora 12, prin urmare cei care lucreaza la puscaria Politehnica, asa ca mine, nu pot dona dupa programul de lucru, de exemplu. La fel, abonamentul la pret redus nu se poate lua decat pana la ora 15 dar nu mai incep iar si cu asta.

Bibilo, respectele mele (cu pene, desigur)!!!

Un gând despre „Evenimentul pasaresc al anului

  1. bibilica spune:

    Well, da, am prins aripi si am donat sange, fara pene!!!

Lasă un răspuns

