Sarbatoarea strazii Mercy

Din ciclul culturale and shit, astazi am participat la sarbatoarea strazii Mercy. Am zis ca nu mai fac voluntariat, ca e de domeniul trecutului, ca s-a incheiat odata cu facultatea dar uite ca na. Pur si simplu, shit happens. Activitatea mea principala a fost sa tremur pana pe la ora 13, pe langa treburile organizatorice si de bucatarie. La dracu’, erau 2 grade, umbra si se statea. Cum sa nu ingheti? Pe langa ca am contribuit activ la contractarea unei raceli zdravene, am contribuit si la cresterea colesterolului cu niste unsori si bombe marca McDonald’s.

Au fost discutii, lectura de proza si poezie, teatru de papusi, muzica, istorie, poze, domnite, un labrador, amfitrion cu magaoaie, oameni simpatici, cu umor, carti, studenti, profi (nu prof dr ing) si noi.

Ce nu mi-a placut a fost faptul ca nu s-a stiut valorifica maratonul de lectura. Au citit niste inghetati, fara dictie, fara vlaga in voce, parca citeau prospectul de la supozitoare cu glicerina. Mai bine de jumatate din potentialul textului s-a pierdut. Pacat.

Am primit o carte cu dedicatie pe care m-am apucat sa o citesc in fata unei caffé viennois. Am fost placut surprinsa de gest, motiv pentru care adresez multe multumiri.

PS: Mostra primara de cultura (telenovelistica si de Tanar si Nelinistit, bineinteles) a duduii cu nume predestinat Olivia Tulbure, mestecator de cuvinte la Adevarul de Timisoara. Numele acelui nene este, totusi, Neumann. Macar daca ar fi scris Paul Newman…

Lasă un răspuns

