The Duchess

La dracu’, marturisesc ca, in loc sa scriu pe bloage, ar trebui sa modific contracte financiare dar am un sictir de munca de nu-mi vine sa cred. Ma transpun intr-o stare de negare si ignor problema care se amplifica cu fiecare minut care trece. WTF, si asa nu primesc bani pe ore suplimentare, nu?

Pe la jumatatea saptamanii care tocmai a trecut primesc un mesaj de la Bibilica: „Ralph Fiennes pe Acasa sambata seara”. Pe langa ca era o veste buna in sine, mesajul mi-a si destins dimineata, avand in vedere ca peste drum de biroul meu fiinta prof dr ing Sefa.

Era vorba de The Duchess, pe care oricum l-am mai vazut, dar ce daca? Niciodata nu poti spune ca ai vazut de indeajuns de multe ori un film cu Ralph Fiennes. Nici macar cand inveti pe de rost replicile. Nici macar cand nu te mai surprind scenele. Cred ca Bibilica ma poate intelege, avand in vedere ca are si ea o obsesie mare si nociva de acelasi tip.

Lasand la o parte subiectul care nu mai e surpriza pentru destul de multa lume, ma leg de prestatia celor doi. Am mai spus ca-s fan din ce in ce mai insufletit al Keirei (merge genitivul?) Knightley si, cel mai important, nu e niciun secret pentru nimeni ca il ador pe Ralph. Inca ma intreb de unde scoate interpretarile geniale, in care privirea si mimica cantaresc mai greu decat toate replicile frumos recitate. Daca in Pacientul Englez o privea pe Katherine cu o pasiune mistuitoare, in The Duchess are un sictir si o greata in ochi de-ti vine sa cosi goblen. Nu exista nicio explicatie, e doar Ralph Fiennes in momentele lui de genialitate.

La prima vizionare nu cred ca am dat mai mult de-un 7 filmului, insa acum parca-parca as mai creste calificativul cu un punct.

Bun. Bibilica, ti-am eliberat spiritul si de data asta?

Un gând despre „The Duchess

  1. bibilica spune:

    numai faptul ca insasi maria sa Bibilica s-a autosesizat si a dat de stire de existenta unui film cu the unnamable pentru muritori in viziunea lui bitchingthatmovie si ar trebui sa ii cresca calificativul cu 2 puncte! plus ca si din pdv al unei neavizate prezenta donsoarei Keira Knightley merita cele 2 puncte in plus.

    astfel de femei frumoase si talentate ar trebui exterminate sau tinute in cutii de sticla, ne clatim ochiul dar nu a nu se cobori in randul muritoarelor !!!

    spiritul meu este oleaca dezlantuit de alte chestiuni cum ar fi noul proiect al lui WL (nu ma simt demna sa ii pronunt tot numele) ciripesc pe Twitter de nu am aer si ma extaziez pe toate reds cu privire la the god of all gods…

Lasă un răspuns

