Ziua in care am muncit la lumina naturala

Desi am toate motivele din lume pentru care sa urlu „I really hate my job”, din cand in cand se mai intampla si lucruri dragute. Nu spala cu nimic mocirla, sa zicem ca doar o mai dilueaza. Ei, acum doua saptamani am luat studentii straini si i-am plimbat intr-o excursie de o zi. Frumusetea a fost ca locurile vizitate erau o premiera si pentru mine, motiv pentru care am savurat ziua. Ca de obicei, aparatul foto m-a lasat balta cand mi-era lumea mai draga si aveam mai multe de pozat. Probabil ca nu exista baterie suficient de rezistenta pentru nemernicul meu. Cutiile, scaunele si oalele pentru Bibilica, in tura a doua.

2 gânduri despre „Ziua in care am muncit la lumina naturala

  1. bibilica spune:

    why do I even bother???? Oricum de fiecare data cand cer dovezi si poze tu nu ai niciodata baterie!!!!

    change the damn thing or charge the damn thing… tomato tomato in u’re case, right?

  2. bitchingthatmovie spune:

    Bai, dar nu stiu cum se face ca la jumatatea zilei s-au descarcat. Pur si simplu. Si au stat bateriile la incarcat toata noaptea. Macar pentru oalele tale mi-a mai ramas putin curent pe teava 🙂

Lasă un răspuns

