N-am venit ca am venit, am venit ca n-am venit

Ii transmit pe calea undelor telurice lui Pastorel Teodoreanu ca traiesc vremuri epigramiste. Si anume trebuie sa ma duc sa depun formularele lu’ peste prajit ca sa declar ca nu am venit de aproximativ un an din drepturi de autor, desi am contract inca valabil cu Mediapro Pictures. Am si uitat cum naiba se mai scrie o recenzie, dar o sa compensez afland cum arata o coada. De fapt, vreo trei, din cate am inteles.

PS: Sau nu…

PS2: Daca platesc drepturi lu’ Marmo pentru ideea titlului, trebuie sa stau la inca o coada suplimentar?

5 gânduri despre „N-am venit ca am venit, am venit ca n-am venit

  1. bibilica spune:

    fie ca ai venit ca n-ai venit, fie ca n-ai venit ca ai venit…. io iti doresc toate cele…

  2. bitchingthatmovie spune:

    D-ale rele sau d-ale bune?

  3. Aubergine spune:

    Ajunge un pupic! 😉

  4. bitchingthatmovie spune:

    Un pupoi!
    pupoi

  5. Aubergine spune:

    Atunci, pupoi ai si tu de la mine! :)) :-* :-* :-*

Lasă un răspuns

