RevisTA TAngo

De data asta chiar din gura guru-ei, Alice Nastase, mama si tata (…) revistei aleia, stiti voi, cacofonia, hellooo!!! In fine. Ne vorbeste despre dragoste. M-as intrista si chiar m-as panica daca ar gasi alt subiect, va dati seama, ar fi inca un cuvant nevinovat terfelit prin gurile tuturor duduilor decrepite, transformat in cliseu si sortit banalizarii. Las’ asaaaa ca e bine!

Alice Nastase Buciuta: Ma simt ca si cum mi-as fi regasit rosturile, cu sufletul asezat intr-o revista construita doar de scriitori, si intre coperte de carte. Azi ma simt scriitoare cu mult mai mult decat ma simt jurnalista. Dar asta nu inseamna ca mi-am pierdut instinctele de ziarist, am lucrat multi ani la cotidian si am inca flerul subiectului zilei. Ca dovada ca, de foarte multe ori, ziarele preiau si dezbat subiecte pe care eu le-am inclus in revista noastra lunara.

Jur ca mi-am imaginat-o brusc imbracata in zugrav, cu canciocul si mistria in mana, netezind rosturile dintre placile de faianta. Pur si simplu.

Alice Nastase Buciuta: Cu doar doua reviste construite nu sunt chiar o mama eroina! Dar port in mine mieji de concepte, ma bantuie dintotdeauna alte si alte formate, dintre care unele, probabil, nu se vor naste niciodata. Tine, probabil, de nebunia mea, de dorinta mea pe care mi-o stavilesc cu greu, de a fi mama a cat mai multi copii, de frica mea de extinctie, care ma obliga sa fac lucruri pe care sa le las in urma. Tabu nu mai e ce-a fost, dar eu ma bucur ca este, mi-e ciuda, de nenumarate ori, ca a pierdut atat de mult din sufletul investit in el de echipa de inceput, din umorul catavencilor, din sarcasmul fermecator pe care-l aveau scriitura Simonei si a mea, din gaselnitele grozave ale pictorialelor de atunci.

Sfinte cuc! Adica un fel de miejii din dodoasca lui Mircea Badea? Si pluralul lui lapiez care e pe principiul asta, lapieji? Plus ca ea e o femeie ocupata, e mai scriitoare decat jurnalista si restul de masline si fursecuri pe care ni le serveste cu greata-n condei, ea nu are timp sa acorde in gen, numar si caz, la dracu’, si cazzz??? Dar ea e cea mai scriitoare.

End of story. Cover Story. Tango Cover Story.

3 gânduri despre „RevisTA TAngo

  1. bibilica spune:

    intrucat in ultima perioada m-am agatat in tot mai multe usi si, cum se stie clar din popor ca nu e semn ca sunt neatenta ci ca as fi datoare cumva, ma vad nevoita sa comentez ca sa mai sterg din rusine in speranta ca voi ramane macar cu un articol vestimentar cu buzunarele nerupte…

    scriitoriceasca reporterito-jurnalista vrea sa spuna ceva ce tu cu mintea ta marunta nu intelegi si nu e ea vinovata de asta!!!

    treaba sta cam ansea: in spiritul ei profund erudit scriitoricesco reporterito-jurnalistic face un cover al unei placari cu faianta si gresie a vietii si ajunge femeia la rosturi… era chiar atat de greu?!?? numai io frate sa te luminez!!! cumpara-ti o lampa

  2. bibilica spune:

    ah, doamne cata limitare!!! de viteza desigur, ca la camioane…. cum sa nu iei in calcul faptul ca nu doar faianta are rosturi cat si gresia, toate ale vietii, se-ntelege

  3. bibilica spune:

    si cum nu se poate sa dau numai comments la subect… nuj de ce dar simt nevoia sa zic

    am n-am înfăţişare, la douăsprezece trecute fix mă duc la tribunal

Lasă un răspuns

