Valmont si Notes on a Scandal

Din seria de filme bune de pierdut vremea cu ele la serviciu, m-am uitat ieri si azi la Valmont si Jurnalul unui Scandal.

Filmele bune de pierdut vremea cu ele la serviciu trebuie sa fie relativ usurele, in sensul ca, daca pun pauze multe si dese ca intra diversi in birou sau ca suna telefonul, sa nu uit unde am ramas. In al doilea rand, nici infiorator de prost nu e indicat sa fie, pentru ca l-as opri de nervi si ce naiba am facut? Nici Bunuel nu-i bun, ca ala sa urmareste dintr-o bucata si cu toate emisferele odata. Deci mie imi trebuie filme semi. Semi-ce? Semi-filme.

In ordinea numerelor de pe tricou, Valmont! Cu Anette Bening si Colin Firth (tinerel, frumusel). Nu chiar atat de ival pe cat erau Glenn Close si John Malkovich in Legaturi Periculoase, dar au mers. Si-a meritat banii, adica 5.99 lei/dvd.

Jurnalul unui Scandal – 9.99 lei/dvd, deci simtitor mai bun. Poate din cauza lui Judi Dench, care mi-a starnit atata repulsie prin personajul interpretat (excelent, as adauga), incat incepusem sa-mi imaginez cum as reactiona eu in situatia respectiva.

Da, domn’e, mai dau bani la Auchan pe ieftineli. In cateva minute de sapat temeinic, poti descoperi comori. Cam ca la Mini Prix.

Lasă un răspuns

