Vremea pacii

Toata saptamana m-am copt intr-un birou fara geamuri, la 30 de grade, cu un aer conditionat trist si ineficient. Munceam numai pentru ca stiam ca o sa vina duminica si o sa ma scufund sfidator in piscina. Vineri cald, sambata canicular, duminica intunecat, frig si cod nustiudecare. Asa cevaaaaa!!! Oricat de mult m-as uita pe geam si mi s-ar parea ca intrevad o raza de soare imaginara, totusi e exact la fel de intunecat si gri precum era cand m-am trezit.

A, da, de maine incolo e soare si cald.

De ciuda, mi-am rezervat bilete la cinematograf. Ma duc sa vad Inception. Pentru Marion Cotillard, in mare parte. Si pentru ca altceva mai bun, ca de exemplu un inot, nu am de facut.

Lasă un răspuns

