Le Journal d’une Femme de Chambre

Sau cura de Bunuel… Cica ar contine multi antoxidanti si omega 3 si ar scadea colesterolul.

Prin urmare m-am luat si am vizionat Jurnalul unei Cameriste cu Jeanne Moreau in rolul cameristei. O erotica, o adultera, o sireata senzuala, o prezenta patrunzatoare si taioasa.  Desi de data asta eram convinsa ca am plecat la drum cu asteptarile la mine, la final tot cu dileme am ramas. Si am inceput sa creez teorii, unele mai curajoase decat altele, chiar elucubrante, dupa care m-am intors si am zis ca trebuie sa fie totusi altceva… Numai pentru framantarile astea si ar trebui sa-mi scada colesterolul 🙂 .

Pelicula satirizeaza burghezia de inceput de secol 20 din Franta rurala, aducand in lumina fetisuri, ciudatenii, patologie, frigiditate, moravuri, mentalitati si comicarie. Un mosulica fetisist si deopotriva infantil, o sotie frigida, un sot necontrolat de viril si o camerista de oras intriganta, care gadila placerile trupesti ale barbatilor. Desi initial se situeaza desupra moravurilor, sfarseste prin a cadea prada lor si prin a-l transforma pe sotul ei in propriul sau camerist.

Ah, da, am uitat, atentie spoiler sau cam asa ceva. Nu ca ar viziona cineva Bunuel…

Lasă un răspuns

