Lipici la prosti

Ca trag prostii la mine ca musca la proverbiala hartie cu lipici, e un fapt cunoscut cu care chiar m-am resemnat. Problema e densitatea lor pe unitate de timp. E vara, as pleca si eu in concediu! Cred ca si ei ar pleca, dar probabil ca stau in calea lor sau ceva. De data asta nu am mai incurcat merele cu perele, ci am indraznit sa ma iau de idolu’ la pustime, stiven sigal.  Stiti voi, ala de ne arata cum e cu onoarea din stransoarea pumnului si din incheietura piciorului in prime time la ProTv. Eu, o fiinta serafica, prin urmare devoratoare de telenovele (cica ar fi vreo legatura intre astea doua dar nu si in lumea mea) am fost informata in felul urmator:

Intr-adevar, nu-s de filme dastea 🙂

Update: Urmand calea prescolarei, puberul casca si el gura mai larg, nesatulul!

Ma intreb cum a trait 17 ani, avand in vedere ca nu e in stare sa nimereasca gura cu paharul de apa pe intuneric si risca sa moara de sete in orice moment.

PS: Momentul de maxim amuzament e cand striga ca el e baiat, ceeee, nu vad bine ca el e baiat??? 🙂

PS2: Eu nu-l suport pe sigal pentru ca bate mereu in filme samd, daaa?

Lasă un răspuns

