La jugulara

Intr-o zi fatidica in care probabil urlase ayatolaha la mine pentru ca respir sau ceva, am comentat ceva referitor la Ralph Fiennes pe cinemarx.ro si, drace! Am comis greseala vietii! Am confuzat filmu’ Zeului. Azi, o alta zi fatidica in care, de data asta, ayatolaha a fost calma, intru sa vad ce mai scrie lumea cand scrie si, din nou, drace! Una mica si rea (viitoare sefa, mai mult ca sigur pe la poli, are stofa, o miros eu) de vreo 12 ani de-si zice onutza-love-naiba-mai-stie-cum (observati paradoxul dintre nume si agresivitate) isi ascute coltii in mine:

Parafrazez cele mai cretine versuri care populeaza gurile cantacioaselor de pe la noi:

Da, mica si rea
Doar pentru tine
Pot fi asa.
E treaba mea,
Nu te baga
Doar pentru tine
Mica si rea.

Si se infoaie asta mica la mine de ziceai ca-s vinovata pentru disparitia dinozaurilor, pentru miscarea de rotatie a planetei si cele doua razboaie mondiale la un loc. Imi dizloc dantura ramasa infipta zdravan in dos, beau un pahar cu apa, ii fac fetii un ceai de tei, pun Prozacu’ la indemana si dau si eu sa-i raspund. Ca, repet, era una din zilele  mele bune, alea zen. Acum astept sa vad daca-i mai creste tensiunea prescolarei…

Mici dar pline de nervi, domn’e, zici ca-s precum gaurile negre: densitate maxima in volum minim.

Update: cu pansamentu’ la jugulara, ma pun sa invat despre Ralph Fiennes la nivel mediu. Halal de fan ce sunt 🙂

2 gânduri despre „La jugulara

  1. bibilica spune:

    trecand peste ignoranta de care dai dovada, adica my GOD!!! apreciezi un actor si munca lui si nu ii stii pe de rost arborele genealogic de la maimuta la tap electronic?!?!?

    tu nu iti dai seama ca esti singura responsabila pentru poluarea din lume precum si incalzirea globala?!?

    cum adica? tu chiar nu stii pe de rost viata si activitatea lui Ralph? chiar si aparitia episodica (5 secunde) in cine stie ce reclama la detergenti pe vremea cand era licean??!? MY DEAR GOD!!! Such ignorance! I am appalled!!!!

    Si inainte de a scrie orice tu nu verifici din trei surse?!? Chiar si pentru lista de cumparaturi? Sigur sigur esti atat de limitata incat scrii pe lista dero in loc de detergent pentru haine neluand in calcul ca exista o marca de detergent pentru haine numita DERO!!! Si esti dintre nemernicii care foloseste XEROX-ul nu copiatorul!!!
    Shame on you

  2. bitchingthatmovie spune:

    Mai are rost sa specific ca am zis ca INCERC sa trec prin APROXIMATIV toate filmele lui? Doua cuvinte ignorate de asta mica, la naiba cu atata precizie. Dar acuma o alta chestie vreau sa adaug. Nu ti se pare ca seamana cu cateii aia mici, buni de plimbat in geanta, aia care latra ascutit, musca isteric si se agita de zici ca tocmai si-au luat vitaminele?

Lasă un răspuns

