De umplutura

Ca am de zis si nu stiu unde.

-Pacientul Englez… Cartea

M-am apucat sa citesc, de data asta. O savurez, nu altceva.

– Mi-am cumparat Versetele Satanice. In loc sa muncesc, am citit tot ce am gasit referitor la subiect.

– Tocmai am aflat pe feisbuc ca o sa mor in 19 ianuarie 2016 intr-o masina strivita de o briosa gigantica 🙂 . Ca mor, asta e, dar macar am ce manca printre fiare.

PS: O prietena e sigura ca totusi o sa mor mancata de o planta carnivora, deci sa nu-mi fac probleme in privinta amenintarii briosei.

Un gând despre „De umplutura

  1. bibilica spune:

    de madeline ai uitat!!!

    Lasa ca ai amintit tu acum.

Lasă un răspuns

