In loc de filme

La dracu’, de cand cu erasmuseala, nu am mai vazut niciun film decent. Nu mai zic de grei, gen Bunuel, de care mi-e dor. Trebuie sa ma iau la o discutie cu mine insami si sa-mi promit ca o sa rezerv timp pentru noi doi: eu si filmul. Asta a fost in loc de scuza pentru umplutura care scoate movie din bitchingthatmovie, dar pana la urma o cotesc eu cumva ca sa pic macar in unghi ascutit pe cinematografie.

Cateva dileme am, pe care le-am puricat indelung cu Bibilica neajungand la nicio concluzie demna de respect.

1. „Imi merge burta”.

Am auzit multa lume, cu precadere aici in partea de vest a Romanicii, care spune minunea de mai sus. Imi merge burta de la iaurt! Imi si imaginam pe loc un stomac cu doua picioare (reminiscente de la Anatomia lui Grey*) care se plimba prin camera in loc sa faca ce trebuie sa faca un stomac in general, ca de exemplu sa digere. Chestia asta face parte din marea familie a popularismelor medicale si sta alaturi de „am cu glanda” (lipseste complementu’ direct, vere), „ma dor amigdalitele” (si pe mine apendicita si diabetu’, ca sa vezi ce chestie), „e bolnava acolo jos” (unde, ma, la calcaie???).

2. Merg cu firu’/firobuzu’

Bag seama ca pe undeva pe la mijlocul drumului, denumirea de troleibuz sau de troleu si-a pierdut farmecul. Si intrucat caruta aia cu patru roti merge atarnata de un fir prin oras, i-au spus firobuz. Prescurtat (ca lumea e ocupata), fir.

3. Studentii

N-as fi crezut ca e atat de pestrita plaja. Am dat de tot felul de ciudati, libidinosi, mincinosi, retardati, separat sau toate la un loc. Desi relatia se impune a fi profesionala, ia dosaru’, poftim actu’, unii simt nevoia sa povesteasca inclusiv cat de cald e in camin si ce dor le e de mama, like I give a shit. Sfinte cuc, nu!

Exemplu de mail:

ceau….. azi sunt foarte obosit si in plus nici nu am somn momentan … pot veni maine sau luni???? deoarece saptamana aceasta lucrez de noapte si este cald in camin si nu ma ohinnesc bine si in plus azi am si examen de la ora 17. astept un raspuns pe mail

Exemplul doi:

Buna.Mi-ai zis sa vin joi in 24 iunie pentru a primi si eu o copie dupa contractul financiar.Eu mi-am rezervat bilet la avion pentru luni 28 iunie la ora 11.25 si as dori  daca se poate sa vin sa imi dai un exemplar din contractul financiar miercuri 23 iunie dupa ora 15.30 deoarece eu joi voi lucra si trebuie sa imi fac si lichidarea la firma joi si vreau sa merg si eu acasa merg si eu acasa sa imi iau ramas bun de la parinti.As veni miercuri deoarece nu am mai fost de mult acasa si sa stau cu ei macar trei zile deoarece trebuie sa vin duminica inapoi in tm.Da-mi un raspuns pe e-mail daca pot veni miercuri sa imi iau si eu un exemplar din contractul financiar dupa ora 15.30 ; eu estimez ca ajung intre 15.30 – 15.45.
Astept un raspuns pe mail. Sti si cam in cat timp mi se baga banii si ce suma?

o zi frumoasa sa ai!!!!

Si nu ca as ramane traumatizata pe viata, ca studentii vin dar, slava Domnului, si pleaca si nu se mai intorc. Dar cand ma gandesc ca astia sunt trimisi cu bursa in alte tari si reprezinta universitatea, stau si ma intreb unde pute mai tare: la ei sau la profi?

Plus ca, zau, desi se dau in barci pe la poli, unde cel putin teoretic lucreaza cu cifre (in fizica, dar ce daca, tot cifre sunt), pentru ei sunt niste notiuni enervant de relative. De exemplu, „intre orele 12 si 15” la ei inseamna „de pe la 10 paaaana la 16”. Daca mai avea cineva dubii legate de dilatarea timpului, iata dovada suprema. Fizica nu se inseala niciodata, problema e numai la tine ca nu ai dat de studentul potrivit care sa te invete teoria relativitatii.

Studentul are cate o placa. Fie ca e „nu stiu”, „nu am primit” sau „nu mi s-a spus”, in mod sigur te va baga in mormant. O data pentru ca in realitate stie/a primit/i s-a spus, a doua oara pentru ca nimeni nu te va crede pe tine.

Despre studentul „mama’s boy” sau studentul „fiul cui trebuie”, alta data, cand se mai aduna.

Bibilico, ia mai ciripeste si tu ca mie mi-a amortit bitchiu’.

* Asta era unghiu’ ascutit al medianei blogului intersectat cu ipotenuza cinematografiei.

4 gânduri despre „In loc de filme

  1. bibilica spune:

    don’t even get me started on the whole „am glanda” sa mori tu?!? ai glanda? news flash Enstein, you’ve got a whole bunch of them!!!!

    dar de departe merg cu firu e genialaaa!!! respectele mele mintilor complet dezocupate ale persoanelor care s-au gandit la asa ceva si slava Domnului ca nu au ajuns in Banat si cu metroul, TGV ca cine stie ce rame, harciogi mai foloseam pentru deplasare, stiu glume slabe dar nu ma pun eu cu mintea Banateanului….

    la faza cu studentii nu ma pronunt, been there done that, la mine programul ca si regulile de circulatie sunt strict orientative si nu au caracter de obligativitate, asa ca dilatarea timpului s-a inventat la Limbi straine bueyyy nu la Poli!!!

  2. bibilica spune:

    ah, second wind, mi-am scos ochelarii am citit, mi-am pus ochelarii am citit, am citit pe litere

    unde kilu lu safta (o noua unitate de masura pe langa lbds si kg) e unghiu ala ascutit?

    pana la urma ce ma bag eu, sunt medic?

  3. bibilica spune:

    My God, si cand te gandesti ca inca nu am consumat cafea! bine ca ai publicat acum postul

    auzi dar daca burta merge, poate sa se joace in fata blocului doar sau poate sa traverseze strada sa se joace cu copiii de la blocul vecin?

  4. bibilica spune:

    complet pe langa, fara nici o legatura cu nimic si la dracu complet isteric, ca mine toata

    bai nene, ma declar tampita, mie chiar imi placea Zece a lui Florin Chilian pana cand alter ego-ul meu masculin mi-a demontat piesa si m-a facut sa vad ca odata cu multe alte „minunatii” de care ma bucur in calitate de fomeie, mai sunt si idiotic de emotionata de piese fara cap si coada!

    damn, gata acum chiar am terminat

    Mie nu mi-a placut Chilian niciodata. In general genul asta de muzica „vorbito-cantata” de indivizi lipsiti de voce nu-mi place.
    PS: Plus ca adaptarea dupa Zece facuta de alter ego-ul tau e geniala, la metafora cu „sapte carcaieci in faptul starcraftului” am izbucnit in ras sub nasul Cotoroantei

Lasă un răspuns

