Seria 6 in patru minute si jumatate

Cand fanii au mult timp liber, fac filmulete. Si eu, la randul meu, cand am prea mult timp liber, le aduc aici pe tarla. Toata seria 6 a Grey’s Anatomy rezumata in patru minute si jumatate, pe o muzica draguta (Bryn Christopher – The Quest).

Un gând despre „Seria 6 in patru minute si jumatate

  1. bibilica spune:

    aici ar trebui eu sa dau un comment super hinteligent???? imi irosesc inteligenta pe grey’s anatomy?!?

    no way!

    moreonic comm all the way

    Nu aici. Ia-ti-l inapoi, na!

Lasă un răspuns

