Ioana D’Arc, gastronomie si un pic de movulet

Nota mea: Repet, nu imi asum nimic. Sunt campiile ei, plateste gras pentru ele. Plus ca nu te poti pune cu Bibilica dupa cele doua cani de cafea. Celebrele doua cani de cafea. Plus, adaug eu, leustean la pipa.

Indelung absenta din spatiul publico privat din numeroase motive, scuze si pretexte printre care si faptul ca mai des vorbesc cu vanzatoarea de la paine decat cu bitchingthatmovie (si cand te gandesti ca am sarit in sus de fericire cand s-a angajat BOY, WAS I WRONG OR WHAT?!??) si trebuie mentionat ca nu consum paine, deci nici nu cumpar… ceva m-a obligat sa revin pe spatii mai cunoscute.

Nu, nu m-am saturat de William Levy, the GOD, si nu, nu am tocit inca linkurile de youtube cu orice secunda unde apare numele lui chiar si tangential… e o obsesie sanatoasa si constructiva care mi-a acaparat existenta… mananc, respir, traiesc William Levy… am luat o pauza de 5 minute cat sa fac atac de apoplexie la citirea unui termen de cautare destul de disturbing daca priviti lucrurile din perspectiva mea “bibilica la cuptor”

Eu inteleg ca fanii, numerosii mei fani!!! ma vor si ca v-am neglijat, si imi pare rau, well then again… maybe not (google Wiliam Levy naked si poate va dati seama de ce nu :D) dar de aici pana la a ma converti in urmatoarea Ioana D’Arc tre sa treaca anumite chestiuni, nu credeti?!?

Printre altele, vedeti ca sunt tot eu, cu posturi dezlanate, pline de emfaza si de nimic in general, deci calm, s-a rezolvat, nu se poate!

In alta ordine de idei dezordonate, trebuie sa raportez ca youtube is my new best friend, ca ma uit la telenovele, sketchuri, filmari cu telefonul, povestiri de la oameni care au respirat acelasi aer cu Willy si chiar unele reprezentari grafice cu markerul a pasilor lui Willy prin diverse locatii. Mi-am facut nod la minte scriind in spaniola, ( by the way nu stiu spaniola nici de aici pana colo, deci nodul gordian e mic copil fata de ce se intampla in jungla denumita generic mintea mea) si am cazut in penibilul major: m-am inscris in fan club si mi-am facut cont de twitter doar ca sa impart niste chestiuni cu mr Levy.

Pathetic! Dar na, cand te loveste te loveste, recunosc oficial: Sunt Bibilica si m-am tampit de tot!

In apararea mea trebuie sa spun, si sa mentionez ceva cinematografico-televizionist ca sa nu fiu ca nuca in perete pe blog, ca toata obsesia mea are caracter didactic intrucat fac eforturi considerabile sa invat spaniola precum si ce inseamna sa filmezi, produci, promovezi proiecte in mediul telenovelelor/ cinematografiei etc pentru a intelege mai multe chestiuni. Printre altele am constatat cu mare entuziasm ca mr Levy in ascensiunea lui de la Acorralada, la Pasion, La Cuidado Con El angel, la Sortilegio la teatru (Un Amante A la Medida) a crescut enorm, lucru de apreciat intr-un mediu in care prevaleaza “te amo” si “muhahahaha” ca atitudini plate singulare si lineare pe de-a lungul celor intre 94 si 194 (are u fucking kidding me??!?) de episoade cat masoara cate o productie in care este implicat domnul cu nume de nementionat de muritori. Trebuie sa recunosc ca initial il vedeam ca pe un papusel cu niste abdominali bine formati (ahhh) dar apoi a dovedit ca mai stie sa si vorbeasca, sa se comporte cu oamenii, sa fie modest, retras si ce sa mai cochet cu fanele si toate in timp ce este foarte talentat, convinge cu interpretarile lui la care adaugam ca mai si respira, umbla si mananca… ce sa mai Cirque du Soleil!

All in all nu ma dezic, isterica asa cum v-am obisnuit, dar daca ma mai bagati la cuptor doar ca sa ma apuc sa scriu va fac un post de 10 pagini, studiu de caz: William Levy divin sau zeitate intruchipata? De nu va vedeti! Plus ca mai adaug si niste rugaciuni de control de pe site-ul oficial al fan clubului: DA, FEMEILE ALEA CHIAR SCRIU RUGACIUNI!!! I was like OMG!!!! Needless to say, e un link pe care nu il voi mai accesa!

Normal, natural y un poquito acelerado!

Lasă un răspuns

