Gugal sarci

Nu pot sa zic ca am cele mai ciudate rezultate la cautare de termeni pe google, dar si printre astea care sunt, am unele de sta hamsterul in spagat pe roata.

ultimul episod din fata gradinarului (asa am aflat ca exista un serial cu numele asta)

sfatulmedicului.ro

bitchingthatmovie

„clisma cu patrunjel” (WTF?????? )

the stoning of soraya m online

bibilica

bibilica la cuptor (???)

william levy

sumi jo

cichicean

grey anatomy o sa fie season 7

grey’s anatomy cum se termina sezonul 6

bitching

disclaimer: placutul este obiectiv numai (sigur ma cauta pe mine)

cati ani are akira kurosawa (??? hei, e mort si ingropat)

dana foarta

„politist adjectiv”

soraya a murit? (miroase florile de la radacina de multa vreme)

toti westeri intr-o poza (ceva legatura cu grey’s anatomy???)

sclipire

basterds oana dobre

aflam stiven sigal

sora lui mircea badea

imagini film avatart

filtrul de aer inventat (??? oi lucra eu la poli dar incerc sa mentin blogul cat mai departe de munci)

de vizitat in napoli

portretul lui akira kurosawa

2 gânduri despre „Gugal sarci

  1. bibilica spune:

    TU CAUTAI O MODALITATE SA IMI SPUI CA MA PASTE CEVA NASOL???

    CE-I AIA CU BIBILICA LA CUPTOR????

    Eu nu cautam nimic. Uita-te un pic la mine, am fata de om care cauta, asa, in general?

  2. bibilica spune:

    ah, second wind… pfew, that was a close one!!!

    cred ca te refereai la temperatura din camera aflata in dotare personala generos expusa razelor solare cat e ziua de lunga!! (si ziua se mareste vara, by the way) dar stai calmaaaa, stai calmi toti care ma cautati pe gugle coapta! am aer conditionat montat proaspat! ca legatura de patrunjel… the hell with the ozone layer!

Lasă un răspuns

