Sex And The City 2

Da, am fost si l-am vazut. Si am aflat, cu ocazia asta,  ca estrogenul se poate materializa intr-o sala de cinematograf, randuri-randuri, printre pungi de floricele si cutiute cu nachos. Am mai aflat si cum arata barbatul tarat de prietena, barbatul confuz, barbatul slab, acel „iubi” despre care am auzit vorbindu-se dar pe care nu-l vedeam niciodata. Manipulativ tare, hormonelu’ asta.

Sub sloganul „moda este pretutindeni si ne salveaza de la moarte” – Blonda de la Drept style , remember?- Michael Patrick King alege sa trateze superficial si in deradere, cumva la misto, un subiect si asa  resapat si sortit esecului. Am ras mult, dar rasul a avut un gust amar. Ce a fost si ce a ajuns… Poate ca, totusi, ce e prea mult strica. Si nu imi strica mie, ci calitatii. Oricum, lasa loc si de SATC 3, 4 sau cat mama naibii ne permite matematica. Pana la urma lumea e mare, au unde sa mai faca calatorii, poate si un copil (2, 3, tzaspe), fosti iubiti care sa apara din senin sunt, slava Domnului, deci pot continua la nesfarsit.

PS: Recenzia o sa apara pe Filmblog.ro cel mai probabil saptamana asta. Iar mi-am mutat casuta, stiu.

Lasă un răspuns

