Match Point

La indemnul unei dragi violetarese (don’t ask), m-am hotarat sa vizionez Match Point. Dau drumul dvd-ului si parca-parca mi se par cunoscute situatiile. Si actorul. Derulez putin si da, imi confirm. Il vazusem. Si imi placuse atat de mult, incat am si uitat ca-l vazusem. Nici nu mai stiu in ce conditii, parca la tv. Oricum, nu de foarte multa vreme.

Ok, sa zicem totusi ca azi l-am vizionat prima data. Am trait o premiera cu filmele lui Woody Allen, de foarte multa vreme eram curioasa sa-i cunosc stilul. Traiam cu un mit in minte, si anume ca stilul lui angoasant nu imi va placea deloc (idee mostenita probabil pe cale genetica de la mama) si, la naiba, trebuia sa ma conving ca e sau nu asa. Am vazut si tot nu m-am convins 🙂 . Cred ca nu am inceput cu filmul care trebuie. Sau poate e nevoie de vizionari variate ca sa-mi conturez o imagine concludenta.

Oricum ar fi, cinematografia e foarte frumoasa, de un rafinament desavarsit. Ideea filmului, asa cum e prezentata inca de la inceput, e influenta norocului asupra vietii. Cade sau nu cade mingea de tenis in terenul nostru? Avem sau nu avem noroc? Mergand pe linia asta, este logic ce urmeaza sa i se intample tanarului personaj (frumos, cum altfel? Jonathan Rhys Meyers, adicatelea). Nu dezvolt.

Urmeaza si alte vizionari marca Woody Allen. Nu de alta, dar vreau sa sparg mitul ancestral.

Lasă un răspuns

