The Spy Next Door

N-as fi crezut ca o sa ma uit vreodata la filme cu Jackie Chan dar, la naiba, o viata am. Am inceput timid cu Rush Hour si Shanghai Noon care, culmea, mi-au placut. Umor cretinel, relaxant, radeam din suflet. Am zis ca trebuie sa fie o reteta de succes cichicean asta, prin urmare m-am hotarat sa vizionez si The Spy Next Door. Din pacate, bleahs.

Filmulet tembel pentru prescolari, scalambaiala, scenariu fumat, clisee dezgropate, personaje proaste. Ciorba reincalzita. Nu mai am nimic de adaugat, poate doar o intrebare retorica parafrazata, Villon style:

Ou est l’humeur d’antant?

Lasă un răspuns

