Viata bate filmu’ Shanghai Noon

Astazi n-am chef sa fiu tematica, mai ales ca Bibilica mi-a permis sa o iau pe aratura (multumesc!). Am fost la un botez ieri unde mi-au dat sa mananc, in ordinea numerelor de pe tricou: snitel cu legume ametite, supa din cuburi cu ulei, sarmale cleioase si iar snitel dar de data asta cu piure. Noroc cu tortul de martipan care le-a spalat pacatele culinare, mai putin cele ale vecinei de masa, gravida in luna a 25-a cu vreun guru al nesimtirii. Muiere, daca citesti p-aici, da, tu esti aia cracita inspre mine si cu picioarele cocotate pe scaunul meu, in loc sa-ti indrepti maretia gretoasa inspre cel cu care te-ai impuiat!

In alta ordine de idei, parasind viata (din titlu), ma uit si rad la Shanghai Noon, cu cichicean si Owen Wilson, ceea ce nu credeam ca o sa fac vreodata. In ciuda ideilor mele preconcepute, filmul e mortal. Ori sunt intr-o pasa rizibila tare, gen ma uit pana si la o gaura in perete si mi se pare amuzanta, ori pelicula e reusita. Nu-mi dau seama 🙂

Lasă un răspuns

