De ce ma umflu astazi in penele proprii

Mi s-a intamplat o premiera zilelea astea si simt nevoia sa vociferez si sa multumesc (pentru Bibilica: e de bine, nu mai tremura din toate penele). M-am trezit adaugata in blogroll-ul cuiva, ceea ce e destul de flatant, trebuie sa recunosc cu un ranjet tamp in coltul gurii. Vinovat pentru tantosia care m-a invaluit brusc pe la cap e a child’s play, blog de carte si film. Si de cam tot ce are pofta stapana lui, pana la urma. Am descoperit acolo Nuovo Cinema Paradiso, unul dintre filmele mele de suflet, despre care nu am fost in stare sa scriu aici nici macar trei vorbe, fi-mi-ar rusine. Cinste Junkie-ei pentru initiativa.

Spor la citit, vizionat si scris si abia astept Malena 🙂

3 gânduri despre „De ce ma umflu astazi in penele proprii

  1. bibilica spune:

    eheee, crestem

  2. bitchingthatmovie spune:

    Eu si fanii tai te asteptam cu un guest post din preaplinul inspiratiei tale. Nu ne lasa!

  3. Child's Play spune:

    Ma bucur ca te bucuri (ce tampit suna asta). Mi-a placut blogul tau, revin cu placere sa il citesc si pentru posturi si pentru ideile bune de filme de vazut pe care le gasesc aici. Keep up the good work! 🙂

Lasă un răspuns

