Video Colectie Charlie Chaplin

De alaltaieri (8 aprilie), Dilema Veche poate fi cumparata impreuna cu un dvd din colectia de filme ale lui Charlie Chaplin. Timp de opt saptamani, vom putea achizitiona in ordinea numerelor de pe tricou:

Dictatorul – 8 aprilie
Goana după Aur – 15 aprilie
Circul – 22 aprilie
Luminile oraşului – 29 aprilie
Domnul Verdoux – 6 mai
Piciul -13 mai
Timpuri noi – 20 mai
Retrospectiva Chaplin (selecţie de scurtmetraje) – 27 mai

Pretul dvd-ului impreuna cu Dilema Veche este de 11,99 lei.

Eu mi-am luat deja Dictatorul 🙂

Multumesc de informare, Tennisdude!

(Sursa imagine: adevarul.ro)

2 gânduri despre „Video Colectie Charlie Chaplin

  1. Harpo spune:

    Nu stiu ce sa zic. As vrea sa imi cumpar colectia pentru ca este destul de ieftina dar nu imi place sa imi cumpar filmele de la ziare si reviste. Calitatea carcasei a hartiei este mai slaba la astfel de promotii pentru ca un ziar se ocupa cu ziarele nu cu filmele:D Si ma enerveaza ca toate publicatiile trebuie musai sa isi treaca numele pe dvd. Nu in ultimul rand, ultimul mare film a lui Chaplin – Limelight – lipseste. Ce sa fac in acest caz?:D

    Nu stiu ce sa-ti zic. Eu mi-am cumparat Pacientul Englez din magazin, deci niciun ziar prin zona iar subtitrarea era groaznica. Am vazut traduceri muuult mai bune facute de anonimi pe net. Si nu ca ar conta traducerea, ca as putea sa vad filmul foarte bine si fara ea, dar de banii aia multi macar vorbulitele sa fie corecte. Nu ma deranjeaza numele ziarului pe dvd, nici calitatea hartiei, important e sa mearga filmu’ 🙂

  2. bibilica spune:

    acum depinde mult si ce iti doresti tu de la campania respectiva, harpo

    daca vrei sa o expui la loc vizibil pe sistemu nu mai avem bibelouri ci dvd-uri in biblioteca, da, e problematica treaba cu hartiuta

    eu nu sunt mare cinefil, nici nu pretind a fi dar o sa imi iau dvd-urile astea pt ca mi se par ca sunt mai degraba material educativ in ale cinematografiei si pt ca mr charlie e impresionant any time and position (any paper cover)

Lasă un răspuns

