Guest post – Bibilica

Pentru ca a aterizat pe bloguletele meu si nu mai vrea sa zboare de aici, i-am facut Bibilicii categorie separata unde poate sa stea pe campii si sa faca ce vrea ea, cam ce fac bibilicile in general. Enjoy, nu-mi asum raspunderea. Doar cedez spatiu.

Despre cum am plans eu ca o magdalena la PS I Love You nu are sens sa mentionez pentru ca se intelege ca nu sunt in toate mintile (clar pt toata lumea, presupun) dar hai sa vorbim de barbati.

Astazi am fost luminata in legatura cu un aspect crucial: rudele nu ti le alegi dar dupa ani de zile poti afla cine trebuia sa iti fie ruda, dar nu iti e din cauza distantei.

Boon, baturam campii dupa obiceiul bine cunoscut deja, sa facem legatura. Nu, nu dam legatura in studio ci legatura intre doua paragrafe care nu au nici un sens. Legatura suprema este nimeni altul decat Gerald Butler. Uf, trag aer in piept, ma uit la poza si imi zic ca sunt nerusinata pt ca nu pot sa il mai consider hot, manly, grrr dintr-un motiv foarte clar: trebuia sa imi fie cumnat! Cum sa poftesc eu la un potential cumnat? Si de unde pana unde cumnat va veti intreba (nu v-ati intrebat? Si ce daca, eu tot raspund!)

Eii, bibilica, personaj cvasi cunoscut, connaisseur in arii deja vag stabilite anterior, are si o sora, cum ar veni bibilica beta. Cum de  ce bibilica beta? Pai ai mei au incercat si dupa ce au vazut care sunt marile hibe ale bibilicii beta, m-au creat pe mine, bibilica ultimate! Bun si bibilica beta este maritata de prea multi ani de zile ca sa mai mentionam cifra si astazi mi-a facut o marturisire care m-a facut sa ma simt plina de rusine: “imi place tare de tot de gerard butler; e bun tare tipul; ai o poza in atasament; trebuia sa-ti fie cumnat dar datorita distantei nu a mers….. pacat ” cum ar veni, bibilica ultimate a facut greseala suprema de a saliva la cel ce trebuia sa ii fie cumnat! Jap jap, punct si de la capat.

In viziunea mea Gerald Butler este un BARBAT, rough around the edges, deloc perfect ca si aparitie, deci BUN. Dar se pare ca nu aveam voie sa ma uit la el pt ca numai distanta a facut ca Gerald sa nu vina luni la noi acasa sa manance oua rosii (ei bine, visinii, maron, rozalii – depinde cat de proasta e vopseaua de oua pe care o foloseste mama anu asta) si vine cel intitulat “Sotul Bibilicai Beta” DOAR pt ca nu a mers relatia dintre Bibilica Beta si Gerald…

Shame on me… Pity for Gerald, a pierdut mare piesa … sper sa isi revina dupa aceasta pierdere, dar distanta si-a spus cuvantul!

In urma unei dezbateri infocate a subiectului in cauza intre bibilica ultimate si o alta pasare a paradisului, sa-i zicem Gugushtiuca, s-a ajuns la urmatoarea adaugire:

Gugushtiuca: si cum si-a dat seama ca mai bun decat gerard butler nu exista, l-a luat pe Sotul Bibilicai Beta
Gugushtiuca: ca oricum nu exista termen de comparatie, nu?
Gugushtiuca: by the way, io nu salivez dupa gerard butler
Gugushtiuca: i-l las ei
bibilica: pai cum? era sa fie cumnata-miu
bibilica: e luat pe vecie
bibilica: nu te poti uita la el
bibilica: =))
Gugushtiuca: n-ai inteles: a ajuns s-o cunoasca pe sor-ta si sa aiba o relatie la distanta pt ca EU nu salivam dupa el
Gugushtiuca: pfffff
Gugushtiuca: i l-am lasat

Mai trebuie sa spun ca nu trebuie sa veniti pe campii ca le batem noi deja?

Lasă un răspuns

